تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798398839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احترام و عزت با جشنواره جهانی فیلم فجر به سینمای ایران برگشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معتمدآریا: احترام و عزت با جشنواره جهانی فیلم فجر به سینمای ایران برگشت بازیگر فیلم سینمایی «روسری آبی» معتقد است جشنواره جهانی فیلم فجر به شعور مخاطبش احترام می‌گذارد.
۱۳۹۵ جمعه ۳ ارديبهشت ساعت 13:19

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ فاطمه معتمد آریا با حضور در کاخ جشنواره به ستاد خبری گفت: برگزاری جشنواره جهانی یک اتفاق استثنایی در سینمای ایران است . مهمترین چیزی که می خواهم بگویم بازگشت عزت و احترام از دست رفته سینما با این رویداد بوده. ما بعد از دوران اوج سینما شاهد یک دوره خلا بودیم ،خلایی که در این جشنواره با احترام و انضباطی که شاهدش هستیم پر شده است. این نظم را در تهیه بلیت، نمایش فیلم و احترام به مخاطب و فیلمسازان می‌بینیم، فضایی که در اختیار تماشاگران است این حرمت به مخاطب را نشان می‌دهد.

بازیگر فیلم «گیلانه» گفت: خوشحالم بابت احترام و شعوری که جشنواره برای اهالی سینما قایل شده است. یک نفر در سینمای ایران مسولیت همه چیز این جشنواره را پذیرفته. امروز گمشده‌ای که سال‌ها داشتم را به دست آورده‌ام. این جشنواره امروز من را وادار کرده که دوباره به سینما نزدیک بشوم و دوباره بشناسمش.

فاطمه معتمد آریا درباره نمایشگاه عکس گاو و باد صبا که به همت سیف الله صمدیان برگزار شده گفت: این نمایشگاه اتفاقی  بود که شاید 30 سال به تعویق افتاد و امروز شاهدش هستیم و کاری که آقای صمدیان با حساسیتی که داشتند و فریم به فریم از فیلم ها انتخاب و عکسی با این کیفیت بی نظیر تهیه کرده اند که قصه فیلم را هم روایت می کند ،در کمتر جایی از دنیا اتفاق می افتد.

معتمد آریا که در جشنواره های جهانی بسیاری شرکت داشته: محدودیت ما تنها در نشان دادن صحنه های خشن، برهنگی و بعضی موارد است، این عوامل نمی تواند ما را از برگزاری جشنواره ای که می تواند شعور ایرانی را نشان بدهد باز دارد،اتفاقی که سال‌ها بود انتظارش را می کشیدیم.

او فرهنگ و شعور را عامل برگزاری یک جشنواره بین المللی دانست و درباره بخش کارگاهی دارالفنون گفت: در جشنواره ها خصوصا در جشنواره های کوتاه مدت تنها یک یا دو کارگاه برگزار می شود. در حالیکه مازیار میری به من گفت هر روز از صبح در این مکان کارگاه‌هایی برگزار می‌شود و هر شب ساعت نه یک اتفاق غیر منتظره با حضور مهمانی ویژه برای هنرجویان تدارک می‌بینند. واقعا برنامه ریزی این کار بسیار سخت است، اما دوستان نشان داده‌اند که شدنی است.

معتمد آریا در جواب این سوال که آیا بخش دارالفنون آنقدر برایشان هیجان انگیز و مورد توجه بوده که بخواهد یکی از مهمانان این بخش باشد گفت: حتما اگر فرصتی بشود؛حتما.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن