تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805153428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقاضای یک میلیارد دلاری سرمایه گذاری خارجی در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تقاضای یک میلیارد دلاری سرمایه گذاری خارجی در چهارمحال و بختیاری استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور اجرایی و سرمایه گذاری گفت: در سال گذشته حدود یک میلیارد دلار تقاضای سرمایه گذاری خارجی در این استان ارائه شده است.

ملك محمد قربانپور اظهار داشت: هم اينك پيشنهادهاي سرمايه گذاري خارجي دراستان درمراحل بررسي، توافق و مذاكره با سرمايه گذاران قرار دارد كه پس از انجام مراحل اداري و قانوني، عمليات اجرايي طرح ها آغاز مي شود.
وي، طرح هاي ارائه شده به سرمايه گذاران خارجي در استان را در قالب تقاضاي مشاركت در اجراي طرح هاي مختلف از جمله طرح هاي صنعتي، ساخت نيروگاه هاي خورشيدي، نيروگاه بادي و تكميل راه آهن استان برشمرد.
قربانپور تصريح كرد: در دولت يازدهم، 70 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري در قالب طرح هاي مختلف در اين استان انجام شده است.
وي اظهار داشت: تامين خوراك اتيلن براي توليد پلي اتيلن سنگين با سرمايه گذاري 200 ميليون دلار و تامين خوراك گاز متان براي توليد پلي پروپيلن و اعلام آمادگي سرمايه گذاري به ميزان 800 ميليون دلار در پتروشيمي بروجن از مهم ترين طرح هاي سرمايه گذاري شده در اين استان است.
به گفته وي، پيگيري تامين مالي طرح پتروشيمي لردگان به ميزان 420 ميليون يورو از طريق فاينانس از ديگر طرح هايي است كه تاكنون حدود 150 ميليون يورو از اعتبار آن تامين شده است.
قربانپور، آغاز عمليات ساخت نيروگاه خورشيدي با سرمايه گذاري 500 ميليارد ريال و بهره برداري از تعدادي طرح صنعتي در سال گذشته با سرمايه گذاري دو هزار و 970 ميليارد ريال را از ديگر طرح هاي سرمايه گذاري شده در چهارمحال و بختياري در دولت تدبير و اميد عنوان كرد.
سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري ادامه داد: تامين پنج هزار و 360 ميليارد ريال سرمايه ثابت و سرمايه در گردش طرح هاي بخش كشاورزي در سال هاي 92 و 93 از ديگر سرمايه گذاري هاي مهم انجام شده در چهارمحال وبختياري است.
قربانپور گفت: تقاضاي سرمايه گذاري در اين استان در سال 93 نسبت سال 92 با وجود تنگناهاي مالي و اعتباري حدود 38 درصد افزايش داشته است.
به گزارش ايرنا، ساخت طرح ملي مجتمع پتروشيمي لردگان از سال 86 با ظرفيت توليد سالانه يك ميليون و 73 تن اوره و 677 هزار تن آمونياك با سرمايه ارزي 553 ميليون يورو و سرمايه ريالي يكهزار ميليارد ريال انجام شد.
بنابراين گزارش اجراي پروژه پتروشيمي بروجن نيز با هدف توليد 300 هزار تن پلي اتيلن سنگين در سال با پيش بيني سرمايه گذاري 283 ميليون و 760 هزار يورو و يك هزار و 243 ميليارد ريال در زميني به مساحت حدود 300 هكتار در دستور كار قرار گرفته، اين پروژه در مهرماه 1384 تصويب و ابلاغ شد كه هم اكنون حدود پنج درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در دو سال گذشته هشت هزار و 690 ميليارد ريال در بخش صنعت، 10 هزار و 320 ميليارد ريال در بخش كشاورزي، 20 هزار ميليارد ريال در بخش مسكن و 25 هزار ميليارد ريال در بخش خدمات و بازرگاني در استان سرمايه گذاري شده است.
به گفته قربانپور، در همين مدت چندين طرح با سرمايه گذاري دو هزار و 440 ميليارد ريال بهره برداري و زمينه اشتغال 885 نفر در استان فراهم شده است.
وي گفت: در سال گذشته بيش از 40 نشست با سرمايه گذاران خارجي و يكصد نشست با سرمايه گذاران داخلي برگزار و ظرفيت هاي استان براي سرمايه گذاران معرفي شد.
قربانپور افزود: سال گذشته بنياد مستضعفان يكهزار و 500 ميليارد ريال براي تكميل و تجهيز و سرعت بخشي براي راه اندازي كارخانه توليد چادر مشكي اين استان سرمايه گذاري كرد.
به گفته وي، بنياد بركت نيز دو هزار ميليارد ريال براي راه اندازي طرح هاي نيمه تمام و يا طرح هايي كه با ظرفيت ناقص مشغول به فعاليت هستند و به طور خاص براي سه طرح ديگر حدود 270 ميليارد ريال سرمايه گذاري كرد.
در استان چهارمحال وبختياري حدود يك هزار و 200 واحد توليدي و صنعتي ايجاد شده است.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 30 فروردین 1395 - 11:08:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن