تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوئیفت، کانالی که آبی از آن رد نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: محسن رضایی گفت: بانك هاي بزرگ بين المللي همكاري مجدد و فراگير با ايران را راه اندازي نكرده‌اند زيرا دعواهاي پشت صحنه آن هنوز به پايان نرسيده است و امكان استفاده از باز شدن سوئيفت نمي دهند.

به گزارش تراز ،محسن رضايي در صفحه شخصي اينستاگرام خود نوشت: سوئيفت يعني همان كانال مبادلات ارزي، ظاهرا باز شده، ولي آبي كه از آن عبور مي كند قطره چكاني است، در واقع تبادلاتي كه پيش از اين با برخي از بانك ها از طرق مختلف مقدور بود اكنون از كانال رايج سوئيفت انجام مي شود.
وي افزود: اما بانك هاي بزرگ بين المللي همكاري مجدد و فراگير با ايران را راه اندازي نكرده‌اند زيرا دعواهاي پشت صحنه آن هنوز به پايان نرسيده است و امكان استفاده از باز شدن سوئيفت نمي دهند.
رضايي گفت: يك علت آن نيز نگراني بانك هاي جهاني از رفتار دوگانه آمريكايي ها و شبكه پيچيده تحريهاي اعمالي اتحاديه اروپا و آمريكا است.
وي ادامه داد: اخيراً رئيس مجلس نمايندگان كنگره آمريكا گفته است كه با ورود ايران به نظام بانكي و گردش دلار آمريكا مخالفت مي كنيم.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: چندي پيش توماس شانون معاون جان كري در امور سياسي و حقوقي در جلسه استماع كميته روابط خارجي سنا گفته بود مانع ورود ايران به سيستم بانكي آمريكا خواهيم شد.
رضايي تاكيد كرد: اگر اين تهديدات عملي شود تحريم هايي كه توسط برجام برداشته شد دوباره از طريق ديگري اعمال مي شود. دولت و تيم مذاكره كننده بايد براي مقابله با آن فكري كنند.


منبع: ایرنا







زمانبندی انتشار: 29 فروردين 1395 - 09:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن