تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818865563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات جديد از مذاکرات بوئينگ در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جزئيات جديد از مذاکرات بوئينگ در ايران
عضو هيئت مديره شرکت هواپيمايي زاگرس گفت: اکنون براي خريد هواپيما نه امکان نقل و انتقال پول وجود دارد و نه پول نقدي موجود است، ضمن آنکه ايرلاين‌ها با مشکلات تحريم‌هاي بين‌المللي بيمه و تعمير و نگهداري هواپيماها هم مواجه هستند.
به گزارش فارس، سيدعبدالرضا موسوي با اشاره به جلسه اخير نمايندگان کمپاني بوئينگ با ايرلاين‌‌هاي داخلي اظهار داشت: نمايندگان شرکت سازنده هواپيما‌يي بوئينگ‌، چند روز پيش به تهران آمدند و با‌ شرکت‌هاي هواپيماهاي داخلي جلساتي برقرار کردند. وي با اشاره به وجود مشکلات پيش‌روي خريد هواپيما در‌ شرايط فعلي پساتحريم افزود: اگر شرکت هواپيمايي بوئينگ بتواند مشکل مجوزهاي خود را براي فروش هواپيما به ايران و پشتيباني فني ناوگان بوئينگ موجود در ايران رفع کند و در بحث تأمين مالي هم به اجماعي در بررسي‌هاي ليزينگ يا فاينانس بين‌المللي برسد و مشکل تأمين مالي خريد هواپيما هم در کشور ما مديريت شود، امکان خريد هواپيما فراهم مي‌شود که البته اين زمانبر است.
موسوي بيان کرد: در حال حاضر براي خريد هواپيما نه امکان نقل و انتقال پول وجود دارد، نه اصلاً پولي وجود دارد ضمن آنکه مشکلات بيمه و تعمير و نگهداري هواپيما را داريم، بنابراين بايد واقع‌بينانه عمل کرد.
عضو هيئت مديره شرکت هواپيمايي زاگرس با تأکيد بر اينکه روند خريد هواپيماي نو بايد تدريجي و پلکاني باشد، افزود: اصلاً بايد در گام اول‌ روي خريد فقط يک فروند هواپيما کار کنيم يا اينکه به پشتيباني فني هواپيماهاي موجود در ناوگان بينديشيم و توافقي در اين باره با کمپاني سازنده داشته باشيم.
موسوي گفت: همه اين موارد به نمايندگان بوئينگ اعلام شد و آنها نيز پذيرفتند که در گام اول فعلاً يک تا دو فروند مدل هواپيما به ايران معرفي کنند و حتي فروش هواپيما از سوي آنها بهتر است با يک‌ فروند هواپيما‌ آغاز ‌شود.

منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن