تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819883088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بریتیش امریکن توباکو bat محصول دلالی نمازی ها/ نمازی ها در زندان؛شبکه پیچیده اقتصادی سیاسی درحال فعالیت


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: خاندان نمازی از دوره کارگزاران وارد عرصه اقتصادی کشور شدند و یکی از دلالی های آنها با شرکت بریتیش امریکن توباکو bat بوده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گروه سیاسی « تیتریک »،کمتر کسی در ایران است که اخبار سیاسی کشور را رصد کند و طی چند سال اخیر نام خاندان نمازی و به خصوص سیامک نمازی را نشنیده باشد. البته این خانواده آنقدر معروف هستند که شاید دیگر نیاز به معرفی نداشته باشند اما مختصر اشاره ای به آن خواهیم داشت.
محمد باقر نمازی از سیاست مداران دوره پهلوی، استاندار خوزستان و معاون وزارت کشور دوره طاغوت بوده است که با وقوع انقلاب از ایران خارج شده و بلافاصله در سازمان ملل و برخی نهاد های بین المللی وابسته به امریکا شروع به فعالیت می کند.

در سال 1372 و هم زمان با دولت سازندگی به عنوان مشاور امور جامعه مدنی سازمان ملل به ایران باز می گردد و همراه با آن مجموعه ای موسسات مطالعاتی و اقتصادی، آموزشی در زمینه های اقتصادی و انرژی و تجاری و... شکل می گیرد.
عضویت و ارتباط گسترده با نهادهای وابسته به سازمان ملل، ارتباط با گری سیک و عضویت در پروژه گلف2000، ارتباط نزدیک با آلن ایر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، مرکز CIPE و جان سولیوان مدیر موسسه، ارتباط با بنیاد فورد و موسسه نایاک(لابی ایرانیان مقیم آمریکا) نمونه ای از ده ها فعالیت مستمر و هدف مند این فرد به منظور تحقق اهداف سازمان های جاسوسی و لابی های سیاسی ضدانقلاب درایران بوده است.
در همین دوره وی شرکت آتیه بهار را با مدیریت پسرش سیامک نمازی تاسیس می کند تا در زمینه های بسیار متنوعی اقدام به فعالیت کند از جمله مشاوره اقتصادی به شرکت های تجاری با تمرکز بر بازار ایران و ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های نیروی انسانی، استراتژی ، حقوق و منابع انسانی .

اما آتیه خیلی زود به دلال و واسطه ورود شرکت ها و برندهای خارجی به کشور تبدیل شد و همزمان با راه اندازی بخشی تحت عنوان «مشاوره راهبری صنعت نفت ایران» با ارتباطاتی که با مسؤولین وقت وزارت نفت و همچنین شرکت های نفتی چندملیتی داشت، در این حوزه نیز به دلالی مشغول شد.

بابک نمازی دیگر فرزند محمد باقر چندان فعالیتی خارج از چارچوب گروه آتیه نداشته ...
[ مشاهده متن کامل خبر "بریتیش امریکن توباکو bat" محصول دلالی نمازی ها/ نمازی ها در زندان؛شبکه پیچیده اقتصادی سیاسی درحال فعالیت در شبکه اطلاع رسانی دانا ]


شنبه ، ۲۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن