تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تئاتر باران مثل یک گروه حرفه‌ای با ما برخورد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تئاتر باران مثل یک گروه حرفه‌ای با ما برخورد کرد
کارگردان نمایش «دو نقطه خط صاف» در خصوص حمایت‌های تئاتر باران و نمایش خود گفت.


کیمیا کاظمی نویسنده و کارگردان نمایش «دو نقطه خط صاف» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر خود بیان کرد: داستان دختری است که معلم خودش را داخل یک خانه زندانی کرده؛ زیرا فکر می‌کند وی از گم شدن مادرش با خبر است.


وی افزود: فضای نمایش کاملا فانتزی است و از قبل هیچ دغدغه اجتماعی وجود نداشته؛ به همین منظور نوشتنش برایم یک تجربه جدیدی محسوب می‌شود.


کاظمی در راستای انگیزه خود از نوشتن این اثر عنوان کرد: رشته تحصیلی خودم ادبیات نمایشی است. به همین منظور اولین جرقه سر کلاس‌های درسی زده شد و وقتی فراخوان باران را دیدم، شروع به تکمیل آن کردم و اعضای گروه را از دانشکده هنر و معماری جمع کردم.


کاظمی با بیان اینکه مثل یک گروه حرفه‌ای با ما برخورد کردند، گفت: گروهمان در بخش نمایشنامه‌خوانی انتخاب شده است که این اجرای عموم هم به خاطر منتخب شدنمان بوده و لازم است تا بگویم تئاتر باران مانند یک تهیه‌کننده ما را حمایت کرد و هیچ هزینه‌ای از ما نگرفت. 


وی در خصوص ادامه فعالیت خود بیان کرد: قطعا به فعالیت خود ادامه خواهم داد، اما نوشتن نمایشنامه را به کارگردانی ترجیح می‌دهم تا آثار بیشتری را به ثبت برسانم.









۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن