تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819954747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم معرفی زنان تاثیرگذار اسلام و انقلاب به دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لزوم معرفی زنان تاثیرگذار اسلام و انقلاب به دانش آموزان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش بر لزوم معرفی زنان تاثیرگذار اسلام و انقلاب به دانش آموزان تاکید کرد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ فروردين ساعت 13:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش  خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مهناز احمدی در این مراسم گفت: بسیار به جاست در سالی که آغاز و پایانش مزین به نام مبارک حضرت زهرا(س) است چنین همایشی برگزار شد.
وی افزود: یکی از وظایف دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش الگو سازی زنان اثرگذار از صدر اسلام تا کنون برای نسل جوان است که  الگویی بالاتر و والاتر از حضرت فاطمه زهرا (س) برای همه عالم وجود ندارد.
وی با بیان اینکه زوایای پنهانی از زندگی حضرت زهرا(س) به علت غفلت ما برای عموم ناشناخته مانده است، اظهار کرد: ایشان در زمان جنگ های پیامبر با کمک در جبهه  و نقش امدادگری خودشان مخصوصا برای پیامبر(ص)،  تلاش می کردند یاری گر رزمندگان باشند.
وی افزود: همچنین ایشان با سخنرانی های خود از حق مسلم پدر و همسرشان دفاع می کردند و حتی از نظر اقتصادی یک کار گزار بسیار قدرتمند بودند و اداره امور مزرعه فدک با خود حضرت بود.،این مسائی باید برای بازشناسی و باز یابی هویت دینی به نسل جوان گفته شود.
احمدی گفت: برای حفظ ارزشهای دینی و آرمانهای انقلابی باید تلاش کرد، این انقلاب ارزان به دست نیامده که ارزان از دست بدهیم واجازه دهیم به دست نا اهلان بیافتد.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت :باید به مبانی و شعار های انقلاب پایبند بود، شعارهایی که از روی شعور بلند شوند به اقدام و عمل منتهی می شوند و گرنه به بایگانی تاریخ سپرده می شوند.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما از ابتدای اسلام تا کنون الگوهای بسیاری دارید ، باید انها را بشناسید و به آنان تاسی کنید.
همچنین رزا درسنی مشاور امور بانوان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این یادواره اظهار کرد: این یادواره در راستای تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بویژه دانش آموزان برگزار شد و امیدواریم با اجرای آن گامی مثبت را در راستای شناسایی زوایای اخلاقی و معرفتی و زندگی شهدای زن فاطمی سیرت به دانش آموزان و سایر اقشار جامعه برداریم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن