تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815487465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه گوشت ویژه باغ وحش به مردم


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: «گوشتی که در این واحد صنفی به مردم عرضه می شود، خوراک حیوانات باغ وحش است»؛ اینها جملاتی است که کارشناس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران در بازرسی از یکی از قصابی های سطح شهر در قالب گشت مشترک تعزیرات به خبرنگاران گفت.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از تابناک، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران که این روزها حسابی نظارت بر عرضه مواد غذایی و واحدهای صنفی مرتبط با سلامت مردم را تشدید کرده، به نظارت بر عرضه گوشت در قصابی های تهران پرداخت.
ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه) و پیش از عزیمت گشت های مشترک تعزیرات، جلسه هماهنگی با حضور محمد محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران و نمایندگان اتحادیه گوشت گوسفندی تهران، بازرسان اتاق اصناف و نماینده انجمن حمایت از مصرف کنندگان برگزار شد.
عرضه گوشت میش و بز به اسم گوشت گوسفندی
محمدی در ابتدای جلسه به تبیین تخلف صورت گرفته در قصابی ها پرداخت و گفت: همه روزه در کشتارگاه ها، تعداد زیادی گوسفند، میش و بز به کشتار می رسد و توزیع کنندگان، گوشت ها را در قصابی ها توزیع می کنند.
مدیر کل تعزیرات تهران افزود: نکته جالب این است که در قصابی ها همه این گوشت ها تحت عنوان گوشت گوسفند به فروش می رسد. کدام قصابی را سراغ دارید که بر روی تابلوی قیمت خود، قیمت گوشت گوسفندی و گوشت میش و بز را جدا نوشته باشد؟ متأسفانه این کار نوعی گران فروشی پنهان و فریب مردم است.
محمدی اضافه کرد: همچنین در قصابی ها گوشت ماده گاو به اسم گوشت گوساله جوان به فروش می رسد و جالب اینکه تعداد زیادی از قصابی ها هم جواز کسب از اتحادیه ندارند. متأسفانه توزیع کننده های گوشت، زیر نظر هیچ اتحادیه ای نیستند و از همین جا هم تخلفات آغاز می شود.
1600 قصابی تهران مجوز ندارند
پس از اظهارات مدیر کل تعزیرات تهران، نایب رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران گفت که هم اکنون 900 قصابی فعال و دارای مجوز در تهران وجود دارد و یک هزار و 600 قصابی نیز هیچ مجوزی ندارند.
علیرضا فرجی افزود: اطلاعات قصابی های فاقد مجوز به اتاق اصناف داده شده است تا نسبت به برخورد و پلمب این واحدهای صنفی اقدام شود.
به گفته وی، قیمت گوشت گوسفندی کشتار امروز (دوشنبه) 32 هزار تومان است و گوشتی که در قصابی ها به اسم گوشت گوسفندی و قیمت 30 هزار تومان در هر کیلو عرضهمی شود، ...
[ مشاهده متن کامل خبر عرضه گوشت ویژه باغ وحش به مردم در شبکه اطلاع رسانی دانا ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن