تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804030759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از همزادجناب خان،فیش حقوق یک نماینده مجلس و بقیه اخبار پربیننده خبرآنلاین بایک کلیک


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: رونمایی از همزادجناب خان،فیش حقوق یک نماینده مجلس و بقیه اخبار پربیننده خبرآنلاین بایک کلیک فرهنگ > رسانه - در سریال تلویزیونی «باغچه سم سم» که از تلویزیون افغانستان پخش می‌شود، شخصیت جدیدی وارد شده است.

این عروسک دختری شش ساله افغان به نام زری است. زری پوست بنفش و بینی نارنجی دارد و مویش رنگارنگ است و لباس های محلی به تن دارد.اینجا را ببینید. مراسم تشییع پیکر ثریا حکمت صبح امروز (یکشنبه 22 فروردین) در خانه سینما برگزار شد.اینجا را ببینید.  اقتصاد استخراج اولین قیمت‌های خودرو سال 95 از بازار خودرو تهران نشان می‌دهد قیمت انواع خودروهای سواری تولید شده در کشور، نسبت به اسفند ماه گذشته تقریبا بدون تغییر مانده است.اینجا را ببینید.   زنگنه پس از آنکه ظهر امروز با همتای هندی خود بر سر تعاملات دو کشور در حوزه انرژی توافقات خوبی کرد در حاشیه دیدار عصرگاهی وزیر نفت هند با فعالان بخش خصوصی کشورمان درباره کارشکنی های عربستان در مسیر فروش نفت ایران و برنامه فریز نفتی پاسخ داد.اینجا را ببینید. 

سیاست

هفته‌نامه تماشاگران امروز در تازه‌ترین شماره خود با نادرقاضی‌پور در مورد سخنان جنجال برانگیز او گفت‌وگو کرده است. اینجا را ببینید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سفر به عتبات عالیات نامه ای از یک دختر ۱۶ ساله دریافت کرد که خطاب به رهبر فرزانه انقلاب از خدا خواسته بود تا از عمر او بگیرد و بر طول عمر معظم له بیافزاید. اینجا را ببینید.

جامعه سر نوجوان زمانی که در شبکه اجتماعی بی‌تالک با یک پسر آشنا شد، نمی‌دانست که قربانی چه نقشه سیاهی خواهد شد. اینجا را ببینید ریس مرکز آموزش و پژوهش پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه دو درصد ایرانیان به بیماری "پسوریازیس" مبتلا هستند که درمان ندارد، به تشریح بیماری «سالک»؛بیماری که از پشه خاکی به انسان منتقل می‌شود و در ۶ استان در حال گسترش است پرداخت. اینجا را ببینید. بین الملل
در یکی از نمایشگاه های لندن، تابلوی نقاشی برهنه‌ای از نامزد جمهوری خواه جنجالی آمریکا به نمایش درآمد. اینجا را ببینید. صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور اعلام کرد آب سنگین ایران دارای کیفیت و تاییدیه از بهترین آزمایشگاه های آمریکاست و در بازارهای جهانی صادر می شود. اینجا را ببینید.
ورزش

مازیار زارع و پژمان نوری. این دو بعد از باخت علیه پرسپولیس موضع گرفته و در اظهاراتی شبیه هم حرف هایی زده اند که مرغ پخته خنده اش می گیرد. اینجا را ببینید.

پرویز مظلومی حالا استرس دارد تا اتفاق تلخی که یک بار برای صمد مرفاوی افتاد ، برای او تکرار نشود. اینکه در پایان فصل پایین تر از پرسپولیس باشد.اینجا را ببینید. 


دانش

انسان شادی هستید یا اینکه فکر می کنید،شادی به اندازه کافی در زندگی تان وجود ندارد.اگراین 9 نشانه در زندگی شما وجود دارد، یعنی اینکه زندگی خوب و شادی دارید. اینجا را ببینید.

عکس روز ناسا به تصویری خارق‌العاده اختصاص دارد که از اولین طلوع بهاری سال 2016 در نیمکره شمالی گرفته شده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

«جیمز کومی» اداره‌کننده اف بی آی در پاسخ به این سؤال که چرا روی دوربین وب کم لپ‌تاپ خود چسب زده پاسخی جالب داد! اینجا را ببینید.

مپانی Nest، تولیدکننده ابزارهای هوشمند خانگی پس از خرید کمپانی Revolv (معامله اکتبر 2014 انجام شد) اعلام کرد ابزارهای قدیمی Revolv را زین پس پشتیبانی نخواهد کرد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور «دورهمی» مهران مدیری با وجود حاشیه ها و جنجال ها، با تذکر جدی صداوسیما، قرار است با تغییراتی همچنان برنامه اصلی جمعه و شنبه شبکه نسیم باشد. اینجا را ببینید.
در حاشیه تشریح خرگوش زنده در یک مدرسه! اینجا را ببینید. چند رسانه ای
سه امتیاز برابر ملوان ارزش زیادی برای سرخپوشان داشت و این را به خوبی از خوشحالی های سرخپوشان به خوبی می شد دریافت. اینجا را ببینید.
یکی از تفریحات هر سفری خرید سوغاتی بومی هر سرزمین است که البته هر کشوری هم شیوه خاصی برای ساخت صنایع دستی و سنتی خود دارد. اینجا را ببینید. پربحث ترین خبرها هفته‌نامه تماشاگران امروز در تازه‌ترین شماره خود با نادرقاضی‌پور در مورد سخنان جنجال برانگیز او گفت‌وگو کرده است. در بخشی از این مصاحبه نماینده مردم ارومیه دو فیش حقوقی خود را برای انتشار در اختیار این نشریه قرار می دهد. اینجا را ببینید.

تصویر مربوط به دست‌نویس پزشکی متعهد در تبریز است که با نوشتن شماره خود در نسخه بیمار بی‌سواد، از داروخانه خواسته طوری که بیمار متوجه نشود برای هزینه داروها با نویسنده نامه تماس بگیرند. اینجا را ببینید. محبوب ترین خبرها تیم ملی عراق بابت هر جلسه تمرین در ورزشگاه دستگردی 37 میلیون تومان پول داد! اینجا را ببینید.
پرسپولیس در انزلی مقابل ملوان به پیروزی دو بر یک رسید. اینجا را ببینید. /212 17



یکشنبه 22 فروردین 1395 - 21:50:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن