تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802176953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد ازشعارهواداران تراکتور،واکنش روزنامه اصولگرا به رای 75درصدی احمدی نژاد و بقیه اخبار پربیننده


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: انتقاد ازشعارهواداران تراکتور،واکنش روزنامه اصولگرا به رای 75درصدی احمدی نژاد و بقیه اخبار پربیننده فرهنگ > رسانه - ایران خودرو در نظر دارد امسال از چهارمین برند ملی خود با عنوان ایکس409 رونمایی کرده و آن را به عنوان رقیب خودروهای کره ای و چینی وارد بازار کند.

مدیر عامل ایران خودرو اعلام کرده که این شرکت علاوه بر مذاکره با شش خودروساز بزرگ دنیا قصد دارد برای تامین بخشی از نیاز بازار خودرو کشور، چهارمین برند ملی خود را با عنوان ایکس409 رونمایی کند.اینجا را ببینید.   کسب‌و‌کار پورشه در سال 2015 در آمریکا پر از اتفاق بود. این کمپانی یک مرکز 100 میلیون دلاری در آتلانتا آمریکا افتتاح کرد که رکورد فروشی معادل51.756 خودرو را ثبت کرد.اینجا را ببینید. فرهنگ بهنوش بختیاری اعتقاد دارد که انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیگر زن از سوی مردم ارزشمندترین جایزه دنیا است.اینجا را ببینید. کی از نمایندگان جنجالی پارلمان ایتالیا، از غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران نماینده نشر جمهوری اسلامی ایران - در نمایشگاه کتاب بلونیا بازدید کرد. اینجا را ببینید. سیاست روزنامه سیاست روز به اظهارات روح الله حسینیان در باره احمدی نژاد واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.  محمد هاشمی‌رفسنجانی، رییس دفتر آیت الله هاشمی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: دولت روحانی اگر بتواند مطالبات جامعه را در حوزه اقتصاد و سیاست داخلی پاسخ دهد، در خرداد ماه سال آینده پیروز خواهد بود. اینجا را ببینید. جامعه چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس عنوان کرد: افرادی با سوء استفاده از تصاویر خصوصی من در شبکه اجتماعی تلگرام قصد دارند به زور مرا به محل قرار ملاقات حضوری بکشانند و تهدید کرده اند در صورتی که به خواسته آن ها توجه نکنم، تصاویرم را منتشر خواهند کرد. اینجا را ببینید.
ساعت 12 ظهر 16 فروردین ماه مأموران گشت کلانتری 18 بازار بندرعباس برای اجرای حکم جلب مردی واقع در میدان برق و برابر بانک سپه وارد عمل شدند. اینجا را ببینید. بین الملل
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به باکو تاکید کرد: ایران همواره خواستار پایان درگیری ها بین ارمنستان و آذربایجان در قره باغ است. اینجا را ببینید.
افراد ناشناسی بامداد امروز (پنجشنبه) 23 خودروی شخصی در استانبول را به آتش کشیدند. اینجا را ببینید. ورزش نادر قاضی پور می گوید شعار معروف هواداران تراکتورسازی تبریز نباید در این ورزشگاه خوانده شود چون شعرش در وصف سالار شهیدان سروده شده است.اینجا را ببینید. فیفا رنکینگ اپریل فیفا اعلام شد تا بر اساس این رنکینگ ایران سرگروه رقابت های انتخابی جام جهانی باشد.اینجا را ببینید. دانش
جنگنده اف-35 را پرهزینه‌ترین جنگنده جهان می‌دانند که تاکنون 400 میلیارد دلار برای ساخت آن هزینه شده و 8 سال از برنامه زمان‌بندی خود عقب است. اینجا را ببینید.  عکس روز نشنال جئوگرافیک به یک پلیکان سفید اختصاص پیدا کرده است. اینجا را ببینید. فناوری اطلاعات دوگوشی بسیار گران هوآوی پی 9 و پی 9 پلاس رونمایی شدند. اینجا را ببینید. «ساتیا نادلا» مدیر مایکروسافت با اشاره به هواداران متعدد این کمپانی و سیستم عامل ویندوز آن در گوشه و کنار جهان گفت: مردم در کوبا و ایران به محض آنکه زمینه تجارت با امریکا برایشان فراهم شد، با مایکروسافت تماس گرفته و خواسته‌اند از شرکای مایکروسافت شوند. اینجا را ببینید. طنز و کاریکاتور روزنامه هفت صبح با آرزوی سلامتی برای هنرمندان پیشکسوت محمدرضا شجریان و عباس کیارستمی این طرح شهاب جعفرنژاد را در صفحه اول خود منتشر کرده است. اینجا را ببینید. پدرام ابراهیمی در سالنامه بی قانون این کمیک استریپ طنز را با مقایسه احمدی نژاد و ترامپ و عنوان «کلید اسرار» منتشر کرده است. اینجا را ببینید. چند رسانه ای تمساحی که گاو های یک مزرعه را طعمه خود قرار می داد به هلاکت رسید. اینجا را ببینید. برند مشهور و محبوب گروه فیات-کرایسلر یعنی جیپ، نسخه‌ی جدیدی از شاسی‌بلند پرچم‌دار خود در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی کرده است. اینجا را ببینید.  پربحث ترین خبرها بازار مسکن همچنان در رکود به سر می‌برد و آمارها و گزارش‌ها از معاملات مسکن نیز موید افت خرید و فروش و سکون ساخت‌وساز در کشور است.اینجا را ببینید. روزنامه سیاست روز به اظهارات روح الله حسینیان در باره احمدی نژاد واکنش نشان داد.اینجا را ببینید.


محبوب ترین خبرها

عزیزان صداوسیما نظرسنجی کرده اند و نتیجه اش این شده که برنامه هایی مثل "خندوانه"و"شب کوک" و"دورهمی" پربیننده ترین برنامه های تلویزیون بوده اند.اینجا را ببینید. 

یکی از تصاویر برگزیده رویترز در هفته‌ای که گذشت، مربوط به مراسم قصه‌خوانی باراک اوباما و همسرش میشل برای کودکان است.اینجا را ببینید. 


/212 17





پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 23:38:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن