تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای بازگشت به کار کارگران منتظر تصویب بودجه کشور هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: برای بازگشت به کار کارگران منتظر تصویب بودجه کشور هستیم استان‌ها > مرکزی - به محض مشخص شدن سیاست ها در بودجه سال 95 که باید در مجلس تصویب شود تکلیف کاری شرکت ها از جمله شرکت کمباین برای افزایش تولید و جذب نیروهای جدید مشخص می شود .

به گزارش خبرآنلاین به محض مشخص شدن سیاست ها در بودجه سال 95 که باید در مجلس تصویب شود تکلیف کاری شرکت ها از جمله شرکت کمباین برای افزایش تولید و جذب نیروهای جدید مشخص می شود .
غلامرضا جمالی در گفتگو با خبرآنلاین با بیان این مطلب گفت : برنامه کاری شرکت با سیاست های دولت در حوزه امنیت غذایی با شروع برداشت گندم و برنج ارتباط دارد وجایگزینی کمباین های فرسوده و افزایش تولید به قراردادهای شرکت وابسته است . به گفته وی شرکت کمباین سازی که قرار بود تا پایان سال 94 تعداد200دستگاه کمباین تولید کند با بازگشت به کار تعداد محدودی نیروی کنار گذاشته شده کار تولید را ادامه داده وهنوز در حال اجرای قراردادش است .وی تصریح کرد : تا زمانی که وضع شرکت در افزایش تولید مشخص نشود نمی تواند نیروهای دیگری را به کار بازگرداند . عضو هیات مدیره شرکت کمباین سازی اراک خاطرنشان کرد : در حوزه کشاورزی با توجه به اینکه قانون بودجه 95 تصویب نشده سیاست دولت هنوز ابلاغ نشده و تا زمانی که سیاست های دولت در حوزه غذا ابلاغ نشود نمی توانیم دست به ترکیب نیروها بزنیم . او متذکر شد : حتی هنوز وضعیت خرید خارج از کشور مشخص نیست و به محض مشخص شدن این موارد ما هم پیگیر بحث جایگزینی کمباین های کهنه و تولید جدید خواهیم شد . جمالی اظهار امیدواری کرد با ابلاغ سیاست های جدید دولت تولید از قرار داد 200دستگاه به 350دستگاه افزایش یافته و کارگران به کار بازگردند .

کلید واژه ها: استان مرکزی - کارگر - بیکاری -




یکشنبه 22 فروردین 1395 - 13:27:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن