تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812861525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسکن مهر را پس از تکمیل تحویل می دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: رئیس جمهور در جمع مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: همه موظف به تامین مسکن مناسب هستیم و مسکن مهر را هم با هر مشکلی تکمیل خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسن روحانی ضمن تبریک سالگرد تاسیس حساب 100 امام(ره) و آغاز فعالیت بنیاد مسکن بیان کرد: مسکن مهر را با هر مشکلی تکمیل می کنیم و تحویل خواهیم داد و با کمک بیشتر به بنیاد مسکن برای طرح تغییر در بافت فرسوده، اگر طرحی داشته باشید که توسط بخش خصوصی قابل اجرا باشد، دولت از آن حمایت خواهد کرد.
روحانی گفت: تلاش دولت این است که طرح های عمرانی نیمه تمام را به مردم و بخش خصوصی واگذار کند ولو با قیمت صفر، یعنی حتی اگر حاضر باشیم پول نگیریم؛ زیرا اجرای آن می تواند تحول خوبی در ساخت و ساز و خروج بخش مسکن از رکود به وجود آورد.
وی افزود: یکی از نهادهایی که در ماه های آغازین انقلاب اسلامی دستور به تاسیس آن داده شد، بنیاد مسکن بود که نشان از اهمیت مسکن در زندگی مردم دارد. رئیس جمهور با اشاره به دستور حضرت امام(ره) برای تاسیس حساب 100 و شکل گیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نخستین ماه های پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنیاد مسکن حتی قبل از جهاد سازندگی تاسیس شد زیرا حضرت امام(ره) به اهمیت موضوع مسکن واقف بودند و می خواستند مشکل مسکن در کشور حل شود.
وی با اشاره به این که در سال های اخیر بخش مسکن با فراز و فرودهایی مواجه شده، افزود: در مقطعی سهم بخش مسکن در سرمایه گذاری کشور حدود 30 تا 35 درصد بود که در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 به دو برابر رسید.
روحانی خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از افزایش سرمایه گذاری در بخش مسکن سوق یافتن سرمایه ها به ساخت برج های مجلل و ساختمان های لوکس و مراکز تجاری بود که علل خود را داشت.
رئیس جمهور افزود: از طرفی در آن زمان تورم بالا می رفت و از طرف دیگر سود پس انداز به صورت دستوری کاهش یافته بود و سرمایه گذاری در بخش تولید نیز به علت واردات بی رویه دچار معضل بود.
وی گفت: در آن زمان سود بانکی کمتر از نرخ تورم بود، اما باید سود بانکی با نرخ تورم تناسب داشته باشد و اگر کسی می خواست پول را به سمت تولید ببرد صرفه نداشت و یکی از راه ها برای پس ...
[ مشاهده متن کامل خبر مسکن مهر را پس از تکمیل تحویل می دهیم در روزنامه جام جم ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.press.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن