تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814293623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجب فرصتی برای تهذیب نفس و تقرب به درگاه حق تعالی است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت کرمانشاه، گفت: در ماه پر خیر و برکت رجب، توبه به درگاه الهی پذیرفته می شود و تمام دعاها مستجاب خواهد شد.
آیت الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه با تبریک فرارسیدن ماه رجب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این ماه پربرکت خوان رحمت گسترده خداوند متعال بر بندگان جاری می شود.
وی ادامه داد: رضوان بزرگ الهی پاداش افرادی است که در نهایت اخلاص و ایمان در این ماه الهی به عبادت و راز و نیاز پرداخته و با گرفتن روزه درهای رحمت الهی را به سوی خود گشاده می بینند.
امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه رجب ماه تهذیه نفس است، اضافه کرد: در این ماه توبه به درگاه الهی پذیرفته می شود و تمام دعاها مستجاب خواهد شد.
آیت الله حجتی تصریح کرد: طبق فرمایش امام کاظم (علیه السلام) رجب نام نهری در بهشت است که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر بوده و هر فردی که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد خداوند متعال از آن رود به او مى نوشاند.
این مقام مسئول با تأکید بر آمرزش گناهان در ماه پرفضیلت رجب، افزود: پیامبر اکرم (صلوات الله علیه) می فرمایند که مؤمنان در این ماه بسیار ذکر استغفرالله ربی و اتوب و علیه را بر زبان جاری کنند.
وی به اعمال و فضیلت های ماه پرخیر و برکت رجب اشاره کرد و یادآور شد: روزه گرفتن در سه روز پنج شنبه، جمعه و شنبه این ماه طبق وعده الهی مصادف با 900 سال عبادت است.
امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: روزه کامل این ماه موجب آمرزش تمام گناهان، مصون ماندن از تشنگی روز قیامت و در امان بودن مابقی عمر می شود.
آیت الله حجتی با بیان اینکه ذکر«لا إِلَهَ إِلا اللهُ» در این ماه از ثواب بالایی برخوردار است، گفت: رجب فرصتی برای تقرب به درگاه ذات باری تعالی است.
انتقال برنامه های هنر دینی به مساجد و هیئت های مذهبی

خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، گفت: برنامه های ویژه اشعار آیینی، شب های شعر و خاطره انقلاب و دفاع مقدس و نمایشگاه های هنر دینی با محوریت مساجد برگزار می شود.
[ مشاهده متن کامل خبر رجب فرصتی برای تهذیب نفس و تقرب به درگاه حق تعالی است در خبرگزاری شبستان ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن