تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل‌سعود بار دیگر «صعده» را بمباران کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آل‌سعود بار دیگر «صعده» را بمباران کرد
آل‌سعود بار دیگر «صعده» را بمباران کرد جنگنده‎های عربستان صبح امروز دو منطقه "ساقین" و "حیدان" در صعده را بمباران کردند که در پی آن ساختمان مخابرات و پست مرکزی این مناطق تخریب شدند.


به گزارش فرهنگ نیوز، عربستان سعودی امروز به دو منطقه "ساقین" و "حیدان" در صعده واقع در شمال یمن حمله هوایی کرد.

منابع یمنی گزارش دادند که در این بمباران ساختمان مخابرات و دفتر پست در صعده ویران شدند و تعدادی از شهروندان یمنی ساکن مناطق نامبرده نیز کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله نیز صبح امروز در اقدامی تلافی جویانه، محل تجمع عناصر مسلح طرفدار رئیس جمهور مستعفی یمن و پایگاه نظامی "النصر" در استان مارب را با موشک بالستیک "قاهر1" منهدم کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین با هدف بازگرداندن قدرت به رئیس جمهور مستعفی یمن و تضعیف جنبش مردمی انصارالله، حملات نظامی خود را به این کشور فقیر عربی آغاز کرده است. در حملات رژیم سعودی تاکنون بیش از 8 هزار و 500 یمنی از جمله 2 هزار و 236 کودک کشته و بیش از 16 هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: نسیم


95/1/16 - 12:33 - 2016-4-4 12:33:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن