تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818929292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه منابع طبیعی گرگان نخستین روز تحصیلی سال ۹۵ را جشن گرفت+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: مراسم دید و بازدید نوروزی کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، شنبه چهاردهم فروردین ماه در تالار خلیج فارس برگزار شد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان؛ علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مراسم دید و بازدید نوروزی کارکنان که روز شنبه، چهاردهم فروردین ماه برگزار شده بودضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حوزه ملی توانست طی سال گذشته کرسی های برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در قسمت های مختلف کسب کند و در حوزه استان گلستان هم در حفظ و ارتقا جایگاه و شوراهای اجتماعی، علمی، فرهنگی و ... نقش بسزایی ایفا کرد.
وی در ادامه اذعان کرد: در حوزه فعالیت های عمرانی نیز در سال گذشته در خصوص بهره برداری از پروژه دانشکده تولید گیاهی، احداث اولین زمین چمن مصنوعی دانشگاه های استان گلستان موفق بودیم و همچنین برگزاری اولین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه، همایش ملی دانشگاه کارآفرین در حوزه کشاورزی و ... در کارنامه سال ۹۴ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان قرار داشت.
رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد: اجرای برنامه راهبردی دانشگاه، تدوین سند دانشگاه کارآفرین، سند چالش های آموزش عالی در بخش کشاورزی، ادامه فعالیت های عمرانی مجتمع سرپوشیده استخر ورزشی دانشگاه، پروژه پژوهشکده کشاورزی هسته ای دانشگاه، ایجاد مجتمع فرهنگی مختص کانون های دانشگاه، آزمایشگاه آب و خاک، عملیات اجرایی سردرب دانشگاه، تکمیل و توسعه فضای سبز دانشگاه و ... جزء اولویت های دانشگاه در سال ۱۳۹۵ می باشد.
نجفی نژاد در پایان از زحمات همه بخش های دانشگاه در سال گذشته قدردانی و موفقیت هرچه بیشتر در سال جدید را برای همکاران دانشگاهی مسألت کرد.
[ مشاهده متن کامل خبر دانشگاه منابع طبیعی گرگان نخستین روز تحصیلی سال ۹۵ را جشن گرفت+تصاویر در خبرگزاری دانشجو ]


یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن