تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815456843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وداع با اسلحه در دهلران


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: شکارچیان بخش پهله زرین آباد از توابع شهرستان دهلران سلاح های خود را تحویل محیط زیست دادند.
به گزارش ایرنا، این شکارچیان در حرکتی فرهنگی برای پاسداشت طبیعت و حفظ گونه های جانوری اسلخه خود را بر زمین گذاشتند تا نشان دهند که از این پس حامی محیط زیست هستند و از داشته های آن حفاظت می کنند.
اقدام این شکارچیان که برای همیشه با شکار خداحافظی کردند در حالی صورت گرفت که خطر انقراض، اکنون جان گونه های جانوری کمیاب حیات وحشاستان ایلام را تهدید می کند.
استان ایلام به سبب تنوع طبیعی و برخوداری از موهبت جنگل و دشت های گسترده یکی از مهم ترین زیستگاه حیات وحش کشور است که نیازمند حمایت بیش تر مردم و مسئولان برای حفظ گونه های جانوری است.
کل، بز، قوچ، میش، پلنگ، خرس، گربه وحشی (کاراکل)، کبک، تیهو، روباه، شغال، کفتار و گرگ از جمله گونه های مهم حیات وحش این استان به شمار می رود که در سال های گذشته به سبب بی توجهی و شکار بی رویه نسل آنها در معرض نابودی قرار گرفته است.
اقدام شکارچیان پهله زرین در این شرایط حساس حرکتی ارزشمند است که می تواند با حمایت رسانه های مختلف به شکارچیان دیگر مناطق استان نیز تعمیم داده شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام در این باره گفت: این حرکت فرهنگی شکارچیان پهله ...
[ مشاهده متن کامل خبر وداع با اسلحه در دهلران در همشهری آنلاین ]
وداع با اسلحه در دهلران






یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن