تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815516735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از قلم افتادن قلعه رئیسی در ارائه آمار گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، چاروسا با وجود جنگل ها و منابع طبیعی یکی از زیباترین و پرجاذبه ترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که هر ساله گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند.
این منطقه پتانسیل های بالایی در حوزه گردشگری دارد و وجود چندین مکان گردشگری در چاروسا که آبشار زیبای «کمردوغ» واقع در شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه که هفتمین آبشار کشور است که در زمره زیبایی های طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.
باغ های روستاهای الگن و المور همچون نگینی سبز در قسمت غربی منطقه چاروسا می درخشند و فرش سبز زمستانی خود را برای قدمهای گرم و بهاری مسافران نوروزی گشوده است.
وجود چندین قلعه تاریخی در شهر قلعه رئیسی و روستاهای نزدیک آن چون قلعه جلو، قلعه گراب وقلعه شوتاور تنوع سفر را برای مسافران نوروزی دوچندان می کند.
عبور رودخانه معروف فارتق از پایین دست شهر علاوه بر رونق کشاورزی چهره ای زیبا و جزیره مانند به فضای شهر کوچک قلعه رئیسی داده است.
چشمه چنداران، طبیعیت مسیر قلعه رئیسی به دهدشت، روستای ادرج، روستای پلکانی شوتاور از دیگر مناطق گردشگری ...
[ مشاهده متن کامل خبر از قلم افتادن قلعه رئیسی در ارائه آمار گردشگری در تابناک ]

یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن