تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813006405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت دو تبعه خارجی به جرم خفت گیری با عنوان پلیس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری دو مامور قلابی که با غصب عنوان پلیس راهور قصد اخاذی از مسافران نوروزی را داشتند، خبر داد.
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر ادبی گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور دو نفر ناشناس در محور کمربندی «نجف شهر» به کرمان بلافاصله ماموران یگان امداد جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل دریافتند دو نفر با استفاده از علایم تقلبی پلیس راهور در حال توقیف خودروهای عبوری هستند.
سرهنگ ادبی تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران یگان امداد عملیات خود را آغاز کردند و پس ازدستگیری دو متهم که ازاتباع بیگانه بودند آن ها را برای تحقیقات تکمیلی و انجام بازجویی های فنی به پلیس آگاهی منتقل کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود: طی بازجویی های صورت گرفته از متهمان مشخص شد این افراد با غصب عنوان پلیس راهور قصد اخاذی از مسافران نوروزی را داشته اند که در این راه ناکام ماندند.
[ مشاهده متن کامل خبر بازداشت دو تبعه خارجی به جرم خفت گیری با عنوان پلیس در جام جم آنلاین ]
بازداشت دو تبعه خارجی به جرم خفت گیری با عنوان پلیس






جمعه ، ۱۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن