تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804291300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگری که اولین عیدی خود را قورت داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازیگری که اولین عیدی خود را قورت داد
بازیگر سریال «دردسرهای عظیم 2» از خاطره‌ی عیدی گرفتن در دوران کودکی گفت.


صفا آقاجانی، بازیگر، گوینده پیشکسوت سینما و رادیو، تلویزیون به بهانه فرا رسیدن ایام نوروز در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از خاطرات کودکی و حال و هوای خود در عیدانه 95 گفت: 4 سال سن داشتم که اولین عیدی‌ام را برای اینکه گمش نکنم، در دهانم گذاشتم، که ناگهان شوکه شدم و عیدی‌ام را قورت دادم. برای من که آن سکه را با تمام ذوق و شوق گرفتم و در جا قورت دادم خیلی بد بود، بد هم برای اینکه عیدی‌ام از دستم رفت و هم بد برای اینکه تا آخر شب مریض بودم.


بازیگر سریال «دردسرهای عظیم 2» با بیان کمترین عیدی خود در دوران کودکی اظهار داشت: من متولد 1335 هستم و در آن موقع سال‌های 39 و چهل 10 شاهی برای یک بچه 4 سال مبلغ کمی نبود، اما آن 10 شاهی در زمان الان معنی‌ای ندارد.


آقاجانی توضیح داد: من یک جورایی بزرگ فامیل هستم و به همه عیدی می‌دهم و اغلب اوقاتم همان عیدی را نقدی حساب می‌کنم تا به سلیقه خودشان، هدیه بخرند. همه به یک نحوه‌ای انتظار دارند هدیه بگیرند و این عیدی هم برکت و شگون نوروز است.


وی در خصوص انتخاب رنگ برای سال 95 اظهار داشت: سال 94 برای من سال سختی بود و اگر بخواهم آهنگی را برای سال آینده 95، اختصاص بدهم، رنگ خاکستری را انتخاب می‌کنم.


بازیگر مجموعه تلویزیونی "زمانه" با انتخاب سیب و سنبل و سبزه جزو بهترین‌های سین هفت‌سین، در خصوص بودن سکه به عنوان جذاب‌ترین سین اظهار داشت: سیب، سبزه، سنبل و بقیه سین‌های هفت سین را خیلی دوست دارم اما آنقدر سال 94 بهم فشار آمد کمی سین سکه و درخشش آن درشت نمایی می‌کند و برای سفره دل من جذاب است. امیدوارم همه هنرمندان در سال 95 در موقعیت بهتری قرار بگیرند و سبز، سبز، سبز باشند.


آقاجانی از احساسات خود در لحظه تحویل سالن گفت: هنوز هم مانند کودکی ذوق می‌کنم و خوشحال می‌شوم، امیدوارم امسال را بهترین سال رقم بزند.


وی با فرا رسیدن بهار جدید پیرامون سال‌ها و بهارهایی که پشت سر گذاشته است، بیان کرد: همان‌طور که انسان رشد می‌کند و به بالندگی می‌رسد پای در مسیرهای مختلفی می‌گذارد و 17، 18و 20 سالگی به نوعی سال‌های نمایش توانمندی آدم‌ها است و می‌توان گفت بهار زندگی هر کسی در این سال‌ها اتفاق می‌افتد و هرچه سن بالاتر می‌رفت این بهار جذاب‌تر و سبزتر می‌شود.


بازیگر مجموعه‌های نمایشی رادیو تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات سال 94 خود را اینگونه بیان کرد: سالی که گذشت،‌برای من سال راکدی بود که هیچ اتفاق تلخ و شیرینی نداشت، از لحاظ حرفه‌آی 94 را با «دردسرهای عظیم 2» شروع کنم و با بازی در سریال «دور دست‌ها» یک قرارداد جدید بستم.


آقاجانی از عیدی گرفتن‌های زمان کودکی خود توضیح داد: تمام خاطرات من از لحظه‌ی اسکناس‌های نو و تانخورده‌ای است که به رسم تبرک در میان برگه‌های قرآن می‌گذاشتند و برای گشایش کار و برکت یک سال کاری به همدیگر عیدی می‌دادند.


وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن بهار رادیو و تلویزیون گفت: در بعضی از مواقع تولیدات صدا و سیما از لحاظ کیفی بستر مناسبی را برای رشد و خوراک خوب مخاطب فراهم می‌کنند، اما ناگهان در جا با تغییر مدیریت‌ها و همچنین به دنبال آن تغییر رویکرد شبکه‌ها و برنامه‌ها به یک شکل ثابت نمی‌ماند.امیدوارم رسانه‌ی ملی قدم‌های بزرگ و جهش‌های سریع بردارد و ما بهار رادیو و تلویزیون را هم ببینیم.


آقاجانی بازیگر، گوینده پیشکسوت رادیو، تلویزیون در پایان با ابراز امیدواری و آرزوی سالی خوب برای همه خاطرنشان کرد: از صمیم قلب برای مردم سرزمینم سالی پر از برکت، خیر و گشایش، رزق و روزی را در پیش داشته باشند.





۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن