تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813222066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک بازمانده انفجار بروکسل: آخر دنیا بود!


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: یک بازمانده انفجار بروکسل: آخر دنیا بود!
یک بازمانده انفجار بروکسل: آخر دنیا بود!

راشل کلن، دختر جوان ۲۰ ساله فرانسوی که همزمان با انفجارها در فرودگاه بوده یکی از این مجروحان است. او زمان انفجار را اینگونه توصیف می کند: «حتی فرصت نداشتم به اطرافم نگاه کنم زیرا درست لحظه ای که به محل بازرسی رسیدم صدای انفجار مهیبی به گوش رسید. یک لحظه انگار آخر دنیا بود. به گزارش ایلنا، حملات تروریستی روز سه شنبه در بروکسل علاوه بر دهها کشته، ۲۷۰ مجروح نیز برجا گذاشت که به گفته منابع بیمارستانی حال برخی از آنها بسیار وخیم است.
 
راشل کلن، دختر جوان ۲۰ ساله فرانسوی که همزمان با انفجارها در فرودگاه بوده یکی از این مجروحان است. او زمان انفجار را اینگونه توصیف می کند: «حتی فرصت نداشتم به اطرافم نگاه کنم زیرا درست لحظه ای که به محل بازرسی رسیدم صدای انفجار مهیبی به گوش رسید. یک لحظه انگار آخر دنیا بود. 
 
به خودم آمدم دیدم روی زمین افتاده ام و همه جا پوشیده از خاکستر و دود است. مواد قهوه ای رنگی روی همه لباس هایم را پوشانده بود. بوی تعفن و سوختگی می آمد. بلند شدم و سعی کردم هرچه سریعتر بیرون بروم.»
 
او در صف عبور به بخش پرواز برای سفر به آمریکا بوده که ناگهان یکی از انفجارها در نزدیک او رخ می دهد. دستها و صورتش در اثر انفجار سوخته و پاهایش نیز آسیب دیده اما خوشبختانه در این حادثه زنده مانده است.
 
او اضافه می کند: « دیگران به من گفتند سوخته ام و من تازه متوجه شدم. در آینه بخشی از سوختگی ها را دیدم اما واقعا نمی توانستم نگاه کنم.» راشل همچنین می گوید: «روز حادثه گریه کرده اما نمی تواند تمام زندگی خود را به گریه کردن بگذراند.»
 

۱۳۹۵/۰۱/۰۸ ۱۷:۰۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن