تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

5021 مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری اقامت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در پنج روز گذشته، پنج هزار و 21 نفر در مراکز اقامتی استان استقرار پیدا کرده اند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بام ایران خبر ، بهمن عسگری سوادجانی اظهار داشت: این تعداد مسافر، از 27 اسفند 1394 تا دوم ماه جاری در مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری مستقر شده اند.
وی تأکید کرد: از این تعداد 576 مسافر برابر 11 و 47 صدم درصد در هتل ها، 81 نفر برابر یک و 61 صدم درصد در مهمانپذیرها و 188 گردشگر برابر سه و 74 صدم درصد در هتل آپارتمان های چهارمحال و بختیاری اقامت یافته اند.
عسگری سوادجانی افزود: در این مدت سه هزار و 86 مسافر برابر 61 و 46 صدم درصد در مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و 311 نفر برابر شش و 19 صدم درصد در خانه های استیجاری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری استقرار پیدا کردند.
وی تصریح کرد: در پنج روز گذشته، 517 مسافر در چادرهای مسافرتی حاشیه بوستان ها، بولوارها و خیابان های چهارمحال و بختیاری و 262 نفر در سایر مراکز اقامتی مانند مهمانسراهای دستگاه های اجرایی، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی مسقر شده اند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این مدت به منظور خدمات ...
[ مشاهده متن کامل خبر 5021 مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری اقامت کردند در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

پنجشنبه ، ۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن