تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقامت بیش از پنج هزار مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از اقامت بیش از پنج هزار مسافر نوروزی در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این آمار تا پایان تعطیلات نوروزی افزایش یابد.
خدابخش مرادی، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز (4 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: تاکنون پنج هزار 25 مسافر نوروزی در استان اقامت کرده اند که این آمار نسبت به سال قبل رشد داشته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: مسافران نوروزی با ورود به استان چهارمحال و بختیاری از مناطق دیدنی دیدن می کنند.
مرادی تصریح کرد: پل زمانخان، آبشار کوهرنگ، چشمه دیمه، آبشار سید علی خان، تالاب چغار خور، آبشار دره عشق، آبشار آتشگاه، پیر غار، مراکز تاریخی و... از مناطق گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری است که مسافران نوروزی از آن ها دیدن می کنند.
وی ابراز کرد: از تعداد پنج هزار 25 مسافر نوروزی که وارد استان شده اند 81 نفر در هتل ها، بیش از 200 نفر هم در مهمانپذیر ها، بیش از سه هزار نفر در مدارس، نزدیک به 400 نفر در خانه های استیجاری، بیش از 500 نفر در چادرهای مسافرتی و نزدیک به 300 نفر نیز در مهمانسراها اقامت کرده اند.
اقامت بیش از پنج هزار مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار ...
[ مشاهده متن کامل خبر اقامت بیش از پنج هزار مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری در خبرگزاری شبستان ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن