تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815075996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 117 درصدی کشف جرایم در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران: گروه استان ها - کردستان – جانشین انتظامی استان با تاکید بر افزایش 117 درصدی کشف جرایم کردستان گفت: صداقت و احساس مسئولیت کارکنان در ماموریت ها منجر به تصمیم درست و اقدام واقعی فرماندهان می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلس، سرهنگ "آژنگ" در جلسه قرارگاه نورزوی امام علی (ع) با تاکید بر داشتن حس مسئولیت در انجام ماموریت ها اظهار داشت: صداقت و احساس مسئولیت اگر در کار باشد، منجر به اتخاذ تصمیم درست و اقدام واقعی فرماندهان می شود.
وی ضمن اشاره به اشراف اطلاعاتی در حوزه رسانه ای و فضای مجازی عنوان کرد: برخورد قاطعانه باید از پیش طراحی شود و در برخورد با یک جریان ناهنجار و معاند باید قبل از شکل گیری و ایجاد (موج فراگیر) اقدام و تدابیر صورت پذیرد؛ به همین خاطر برای رسیدن به این هدف در دنیایی امروز داشتن آگاهی و اشرافیت اطلاعاتی می تواند پیشگیری را تسهیل کند.
سرهنگ آژنگ ضمن اشاره به افزایش 117 درصدی کشف جرایم کردستان در ایام تعطیلات نوروز با تقدیر از تمام همکاران در بحث پیشگیری از جرم، از عملکرد انتظامی شهرستان در پیشگیری و برخورد قاطع با قاچاقچیان، تحسین کرد.
این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود آمادگی کامل نیرو در خدمت رسانی "پلیسی- قضائی" به مردم را در اسرع وقت خواستار شد و در این خصوص بیان داشت: خدمت رسانی و اقدام سریع در فوریت های 110 باید مد نظر کاربران مرفوک و ...
[ مشاهده متن کامل خبر افزایش 117 درصدی کشف جرایم در کردستان در پایگاه خبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران]
[مشاهده در: www.news.police.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن