تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803042398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال نو بهترین فرصت برای بازنگری در اعمال و رفتار گذشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه قزوین:
سال نو بهترین فرصت برای بازنگری در اعمال و رفتار گذشته است

نماز جمعه قزوین


شناسهٔ خبر: 3582755 - جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
استانها > قزوین

قزوین- امام جمعه قزوین گفت: در آستانه سال جدید باید ضمن بررسی رفتار و اعمال خود در یک سال گذشته نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم و بیشتر به خدا نزدیک شویم. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در آخرین آئین نماز جمعه قزوین در سال جاری که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: یک سال از عمرمان را سپری کردیم و حال که در آستانه سال نو هستیم فرصت داریم در گذشته خود مروری کنیم و ببینیم چه کرده ایم. وی افزود: ای کاش در این گذران عمر از افراد صالح باشیم و هرسال که از عمر ما کم می شود طوری زندگی کنیم تا در پیشگاه خدا مغبون نشویم و فرصت دوباره نخواهیم. نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: باید خودمان را با سال گذشته مقایسه کنیم ببینیم چقدر به قرآن عمل کردیم و افکار و اعمال ما تا چه میزان در مسیر دین و اسلام و ائمه بود. خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: باید مروری بر گذشته داشته باشیم و ببینیم آیا قرض الحسنه دادیم، دستی بر سر یتیمان کشیدیم و برای مردم سوریه و فلسطین و دیگر کشورهای ستمدیده نگران شدیم یا فقط مشغول خود بودیم.

وی اضافه کرد: باید بررسی کنیم واقعا در یک سال گذشته چقدر قوانین را رعایت کردیم، تا چه میزان به فکر طبیعت بودیم، چقدر به احکام دینی عمل کردیم و آیا فرد مومن و با تقوا بودیم یا در دستورات دینی اهمال کردیم. عابدینی تصریح کرد: اگر کسی در این امور موفق بود مبارکش باشد و اگر کسی موفق نبوده باید از خدا کمک بگیرد و بداند در خسران بوده و باید گذشته را جبران کند. برجام و مذاکره بهانه نفوذ دشمن است امام جمعه قزوین یادآورشد: سالی که گذشت پر از مسائل مختلف بود که به سرنوشت ما مربوط می شد که از آن جمله موضوع برجام و تحریم ها بود که همه بهانه نفوذ هستند تا به مردم بگویند اگر ما کدخدا نباشیم شما باید بدبختی بکشید. وی گفت: در این سال برخی دست به قلم بردند و شیطنت کردند تا حیله گری کنند اینها به قولشان عمل نکردند و خیال کردند در انتخابات با تمسک به موضوع برجام می توانند نفوذ کنند البته کمی موفق بودند اما در کل شکست خوردند و وظیفه ما گفتن حقایق است. خطیب جمعه قزوین یادآورشد: می خواهند ما را خسته کنند تا در انتخابات ۹۶ استفاده کنند اینجاست که خدا ما را دعوت به استقامت می کند مثل امام و رهبر و شهدا باید نشان دهیم ما هم مقاوم هستیم. امام جمعه قزوین با انتقاد از گفته رییس جمهور در این زمینه که در سال های گذشته هیچ اشتغالی نداشتیم گفت: من تعجب می کنم پس این همه راه و ساخت و ساز چگونه شکل گرفته مگر با بیکاری ساخته شده است؟ وی گفت: دولت اعلام کرده در این دوره بیش از یک میلیون شغل ایجاد شده اگر این گونه است لطفا سهم استان ما را هم بدهید تا بیکاری کم شود.

عربستان محکوم به سرنگونی است امام جمعه قزوین با اشاره به حادثه منا و کشتار حجاج اظهارداشت: هزاران حاجی مظلوم زیر آفتاب سوزان و تشنه جان دادند که بی لیاقتی سعودی ها را نشان داد اما آل سعود باید بداند نفرین خانواده حجاج دامن شیخ های سعودی را می گیرد و این رژیم به یاری خداوند سرنگون خواهد شد. عابدینی افزود: استکبار با کشتار در نیجریه و به شهادت رساندن ابراهیم زکزاکی و شکنجه و حبس کردن این مبارز دینی که سه فرزندش را نیز از دست داد جنایت دیگری را انجام دادند و آل سعود با شهادت شیخ نمر این رهبر شیعه را به شهادت رساند تا ندای حق طلبی خاموش شود اما این صدا هرگز خاموش نخواهد شد. وی با اشاره به پیروزی مردم عراق بر داعش تصریح کرد: با مقاومت مردم عراق و مبارزان این کشور بخش زیادی از مناطقی که زیر سلطه داعش بود آزاد شده است و به یاری خدا شهر موصل هم آزاد خواهد شد و در سوریه هم پیروز شدیم و تروریست ها تا مرز ترکیه عقب نشینی کردند و هم پیمانانشان هم ادعا دارند که ما هم داریم می جنگیم ولی دروغ است. امام جمعه قزوین با بیان پیروزی مردم یمن گفت: اوضاع یمن با پارسال خیلی فرق دارد و شاهد پیروزی ملت مظلوم یمن در برابر تجاوز عربستان هستیم که این موفقیت تداوم خواهد داشت.

توجه به نیازمندان و صله رحم در سال نو نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در خصوص سال نو نیز گفت: در سال جدید میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری حضرت زهرا(س) است که این مناسبت را به خانواده شهدا بویژه شهدای مدافع حرم تبریک می گوییم. وی از تلاش نیروهای خدمات رسان در ایام نوروز بویژه کارکنان شهرداری، نیروهای پلیس راه و انتظامی، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و همه نیروهایی که در جاده ها برای خدمت به مردم آماده شده اند اظهارامیدواری کرد امسال بدون حادثه برای مردم سپری شود. عابدینی گفت:در سال جدید صله رحم و دیدو بازدید با سالمندان، خانواده شهدا، بزرگترها و رسیدگی به امور نیازمندان باید در اولویت قرار گیرد و به نشاط معنوی توجه ویژه ای شود. وی اظهارامیدواری کرد در سال جدید توجه به امور جوانان بویژه اشتغال و مسکن و ازدواج سرلوحه کار رئیس جمهور و دولت باشد و باگشایش اقتصادی گامی در مسیر رفاه و معیشت مردم برداشته شود.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن