تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813193802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتورسازی به تعطیلات نوروزی رفت


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آناج ، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از شکست یک بر صفر برابر پاختاکور ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که مانع از تداوم صدرنشینی این تیم نشد، بامداد روز گذشته به تبریز بازگشته و با تصمیم کادرفنی دو جلسه تمرین کرد.
البته قرار بود سرخ پوشان تنها یک جلسه ریکاوری را پس از بازگشت از ازبکستان برگزار کنند و پس از تعطیلی چند روزه تمرینات خود را از روز سوم فروردین از سر بگیرند اما برنامه آنها تغییر یافته و با تمرینی که برای امروز در نظر گرفته شده بود، زمان آغاز دور جدید تمرینات این تیم نیز به چهارم فروردین موکول شد.
ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آناج با اعلام این خبر عنوان کرد که بازیکنان خارجی تیم برای گذراندن این چند روز تعطیلی به کشورهای خود بازمی گردند و سایر بازیکنان این تیم نیز روانه شهرهای خود می شوند. 
گفتنی است؛ تراکتورسازی در نخستین دیدار خود در سال 1395 ، روز دوازدهم فروردین ماه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در تهران به مصاف سایپا خواهد رفت.
[ مشاهده متن کامل خبر تراکتورسازی به تعطیلات نوروزی رفت در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

جمعه ، ۲۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن