تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813069058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذخیـره خونـی اسـتان فارس در گـروه هـای خونـی A ،B و O منفـی بحرانـی اسـت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل انتقال خون استان فارس از اهــداءکننــدگان خــون خواست در روزهــای پایانــی ســال بــه کمــک بیمــاران ســرطانی و تالاســمی بشــتابند زیرا در حـال حاضـر وضعیـت ذخیـره خونـی اسـتان در گـروه هـای خونـی A ،B و O منفـی بحرانـی اسـت.
محمدحسن کریمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز ، اظهار داشت: روزانـه 450 واحـد خـون در شهرسـتان شـیراز مصـرف مـی شـود در حالی که اهـدای خـون روزانـه در این شهرستان 400 واحـد اسـت و مابقی از دیگر شهرستان ها تامین می شود.
وی از اهــداءکننــدگان خــون خواست در روزهــای پایانــی ســال بــه کمــک بیمــاران ســرطانی و تالاســمی بشــتابند زیرا در حـال حاضـر وضعیـت ذخیـره خونـی اسـتان در گـروه هـای خونـی A ،B و O منفـی بحرانـی اسـت و بیمـاران بـه شـدت نیازمند خون هستند.
مدیـرکل انتقـال خـون اسـتان فارس افـزود: بـرای تأمیـن خـون مـورد نیـاز اسـتان پایـگاه هـای ایـن سـازمان بـه صـورت دو شـیفت حتـی در ایـام تعطیـل مشـغول بـه کار هستند.
کریمی از افزایـش 4 درصـدی اهـدای خـون در سـال 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت:بـا توجـه بـه افزایـش تعـداد بیمارسـتان هـا و تخـت هـای بیمارسـتانی مصـرف خـون در استان افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به راه انـدازی مرکـز جمـع آوری پلاسـما، بـه اهـداکننـدگان خــون قبــل از ورود بــه چرخــه اهــداء، پیشــنهاد اهــدای پلاسـما ...
[ مشاهده متن کامل خبر ذخیـره خونـی اسـتان فارس در گـروه هـای خونـی A ،B و O منفـی بحرانـی اسـت در خبرگزاری تسنیم ]
ذخیـره خونـی اسـتان فارس در گـروه هـای خونـی A ،B و O منفـی بحرانـی اسـت






پنجشنبه ، ۲۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن