تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815600059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شست و شوی مغزی هزار کودک ایزدی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نماینده پارلمان عراق گفت: گروه تروریستی و تکفیری داعش هزار کودک ایزدی را پس از اشغال این شهر تحت آموزش های خود و شست و شوی مغزی قرار داده است.
به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم، «فیان دخیل» نماینده ائتلاف کردستان در پارلمان عراق در کنفرانس مطبوعاتی افزود: مسئولان عراق باید با این موضوع با جدیت برخورد کنند و اولویت خود را آزادی و نجات این کودکان که شاید شمار آنها به هزاران نفر برسد قرار دهند.
دخیل گفت: هزار کودک که توسط گروه تروریستی داعش اسیر شده اند در پایگاه های نظامی آنها برای حمل سلاح و سپر انسانی به منظور جلوگیری از پیش روی به سوی آنها شست و شوی مغزی داده شده اند.
این نماینده کرد گفت: با این کودکان باید به عنوان قربانیان گروه تروریستی و تکفیری داعش برخورد شود چرا که این کودکان نسبت به آنچه برای آنها روی داده است بیگناه هستند.
دخیل همچنین گزارش داد که بر حسب آمارها پنج هزار و 840 زن و کودک ایزدی با اشغال روستاهای استان نینوا توسط داعش ناپدید شده اند که برخی از آنها بخصوص زن های مسن در گورهای دسته جمعی یافت شده اند.
دفتر ربوده شدگان ایزدی در استان «دهوک» در شمال عراق پیشتر اعلام ...
[ مشاهده متن کامل خبر شست و شوی مغزی هزار کودک ایزدی در تابناک ]

چهارشنبه ، ۲۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن