تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820595312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس هیات ریاض، تروریست است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: رییس هیات اعزامی دولت سوریه به ژنو نسبت به ادامه ورود تروریست ها از ترکیه به کشورش هشدار داد و گفت: رئیس هیأت مخالفان وابسته به عربستان هم یک تروریست است.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، "بشار الجعفری" این مطلب را در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان نشست "دی میستورا" فرستاده ویژه بین المللی به سوریه و هیأت سوری بیان کرد. 
الجعفری گفت: جلسه امروز مفید و نوید بخش بود، ما درباره ادامه محتوای مذاکرات گفت و گو و درباره پیگیری ایده های مطرح شده توافق کردی، همچنین ما از دی میستورا خواستیم به طور جدی با قطعنامه های سازمان ملل متحد درباره سوریه برخورد نماید.
وی افزود؛ ما نه با یک معارض بلکه با کل معارضین تعامل می کنیم، همچنین هر طرحی باید نه از طریق رسانه ها بلکه از طریق فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به سوریه مطرح شود.
الجعفری گفت و گو با تروریست ها را رد کرد و گفت: نمی خواهیم با تروریست ها بر سر میز مذاکره بنشینیم و ترجیح می دهیم میان ما و آنان میانجی بین المللی باشد؛ اما رئیس هیأت مخالفان که در ریاض عربستان تشکیل شده، خود تروریست است.
وی خاطر نشان ساخت، هیچ شخصی حق ندارد که خود را تنها نماینده معارضین سوری بنامد. 
الجعفری گفت که با دی میستورا درباره ادامه ورود تروریست به سوریه از طریق ترکیه، رژیم صهیونیستی "اسراییل" و اردن گفت و گو کرده ...
[ مشاهده متن کامل خبر رییس هیات ریاض، تروریست است در خبرگزاری برنا ]

چهارشنبه ، ۲۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن