تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798560179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر رییس دانشگاه تبریز در قالب هیات آموزش عالی ایران به قبرس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سفر رییس دانشگاه تبریز در قالب هیات آموزش عالی ایران به قبرس هیات آموزش عالی ایران، متشکل از معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیرکل امور دانش‌آموختگان خارج از کشور و رییس دانشگاه تبریز، با سفر به قبرس و دیدار و مذاکره با وزیر آموزش و فرهنگ قبرس و روسای دانشگاه ها، راه های گسترش همکاری های مشترک را بررسی کردند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۲ اسفند ساعت 14:09

خبرگزاری پانا+سفر رییس دانشگاه تبریز در قالب هیات آموزش عالی ایران به قبرس

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی،این سفر با هدف توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به منظور بررسی تعاملات بین المللی با حضور سفیر ایران در قبرس، مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمد مهدوی، مدیرکل امور دانش‌آموختگان خارج از کشور، محمدرضا پورمحمدی، رییس دانشگاه تبریز و حسین صبوری، مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تبریز در نیکوزیا صورت گرفته که در آن، علاوه بر وزیر آموزش و فرهنگ، با 3 رئیس دانشگاه قبرس جنوبی و شمالی دیدار و مذاکره شد.
بر اساس همین گزارش، مذاکره با دکتر کاستاس کادیس(Prof. Castas Kasis)، وزیر آموزش و فرهنگ قبرس و مذاکره و بازدید از دانشگاه های قبرس چون دانشگاه صنعتی قبرس، دانشگاه دولتی قبرس، دانشگاه نیکوزیا، دانشگاه اروپایی قبرس، مرکز تحقیقاتی قبرس، دانشگاه مدیترانه شرقی، دانشگاه خاور نزدیک(NEU)، دانشگاه بین المللی قبرس(CIU)، دانشگاه اوکلان، ، دانشگاه نیاپولیس پافوس، دانشگاه فردریک، دانشگاه غیرحضوری OU ، پرسش و پاسخ با دانشجویان ایرانی در دانشگاه مدیترانه شرقی و ... از جمله برنامه های هیات آموزش عالی ایران به قبرس بود.
رییس دانشگاه تبریز در این ارتباط با اشاره به اهمیت توسعه همکاری های مشترک با قبرس جنوبی (یونانی) و قبرس شمالی (ترک) گفت: از این طریق امکان دسترسی موثر به منابع مالی اروپا برای تحقیقات مشترک و نیز امکان دسترسی موثر به منابع مالی و پژوهشی ترکیه وجود داشته و دانشگاه‌های قبرس هم از این رابطه استقبال می کنند، و از این رو گسترش توسعه ارتباطات علمی و آموزشی بین ایران و قبرس، اهمیت زیادی دارد.
محمدرضا پورمحمدی، در ادامه با اشاره به اینکه در حاشیه این سفردانشگاه تبریز سه تفاهم نامه نیز با دانشگاه دولتی قبرس جنوبی، دانشگاه NEU و دانشگاه EMU در قبرس شمالی هم منعقد کرده است، یادآور شد: این تفاهم نامه ها نیز با توجه به اهمیت همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در راستای برگزاری دوره های مشترک برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، همچنین مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه علم و فناوری و به منظور توسعه روابط علمی به امضا رسید.
رییس دانشگاه تبریز، همچنین با تاکید بر اینکه در این تفاهم نامه تسهیلات لازم برای شرکت استادان و محققان دو دانشگاه در همایش ها، گردهمایی ها و هم اندیشی های علمی بین المللی دو کشور فراهم خواهد شد، اضافه کرد: همچنین دو طرف تسهیلات لازم را برای تبادل استاد به منظور گذراندن فرصت مطالعاتی در دو دانشگاه فراهم خواهند کرد.
به گفته وی طرفین برای برگزاری دوره های تحصیلی مشترک برای دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته ها و مقاطع مهندسی شهرسازی، مهندسی برق – مخابرات، مهندسی پزشکی، معماری، دامپزشکی، زبان و ادبیات انگلیسی،آموزش زبان انگلیسی، روان شناسی بالینی، بیوتکنولوژی، مهندسی نفت، DBA، مهندسی صنایع غذایی، MBA، فناوری اطلاعات (IT) و حسابداری برای ادامه تحصیل بر اساس مقررات جاری اقدام خواهند کرد.
پورمحمدی، مبادله اطلاعات، کتاب ها، نشریات علمی، مدارک علمی و تحقیقاتی، پایان نامه های دانشجوئی، میکروفیلم و نرم افزارهای رایانه ای در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فناوری، با رعایت موارد مالکیت فکری و مقررات داخلی کشورهای خود، از دیگر اقدامات طرفین در این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: مسائل مالی، برنامه ریزی آموزشی و پژوهشی و سایر امور مربوط، در ابعاد کلی و جزیی، در نشست های مشترک مسئولان طرفین، در زمان مقتضی بررسی می شوند و در آن زمینه ها تصمیم گیری خواهد شد.
به گفته وی، هر دو طرف در این تفاهم نامه متعهد شده اند که در صورت لزوم برای تعیین جزئیات جهت اجرای هر یک از مفاد یادداشت تفاهم، نسبت به تنظیم برنامه اجرائی بر اساس مذاکرات و توافقات اقدام کنند.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن