تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناراحتی کی‌روش از برخورد رسانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ناراحتی کی‌روش از برخورد رسانه‌ها
دعوت از نیما میرزازاد، دروازه بان تیم زیر 19 سال ایران به اردوی تیم ملی به بهانه اینکه در ترکیب تیم ملوان به میدان نیامده با واکنش منفی برخی رسانه ها همراه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، این واکنش تعجب و در عین حال ناراحتی کی روش را به همراه داشته است. سرمربی تیم ملی فکر می  کرده با دعوت از بازیکن تیم ملی جوانان با تحسین رسانه ها روبرو شود اما عکس آن را شاهد بوده است!

کی روش به بهانه کمبود دروازه بان در اردوی تیم ملی نیما میرزازاد را به اردوی تیم ملی فراخواند. دروازه بانی که در تیم زیر 19 سال ایران و در سه بازی مرحله مقدماتی قهرمانی جام ملت های جوانان آسیا و در پیکار با تیم های نپال، اردن و کویت دروازه اش را بسته نگه داشت. 

سرمربی تیم ملی بعد از پایان بازی های تیم ملی جوانان در مرحله مقدماتی گروه D ویدئوی بازی های ایران را تماشا کرد تا بازیکنان جوان و آینده دار را زیر نظر بگیرد و نیما میرزازاد را هم با شناخت قبلی دعوت کرد.

جالب اینکه کی روش بر این باور است بازی نکردن این دروازه بان جوان در تیم ملوان به کادر فنی این تیم برمی گردد و نه کس دیگری و این بهانه خوبی برای ندیدن شایستگی های یک بازیکن نیست.

به هر صورت واکنش منفی برخی رسانه ها به خاطر دعوت از یک بازیکن جوان تعجب و در عین حال ناراحتی کی روش را به همراه داشته است. او فکر می کرده به خاطر دعوت از یک بازیکن جوان مورد تحسین قرار گیرد به این خاطر که در فوتبال حرفه ای هم مرسوم است و همیشه مربی به خاطر بازی دادن به بازیکن جوان مورد ستایش قرار می گیرد. به خصوص که در ایران همه بر طبل جوانگرایی می کوبند.

همین برخورد شاید بهانه ای شود که دیگر کی روش زوم خود را از روی تیم ملی جوانان بردارد در حالی که دعوت از بازیکنان این تیم می تواند به تیم ملی جوانان در مسیر صعود به جام جهانی کمک کند.

تیم ملی جوانان از 23 مهر سال آینده در مسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی شرکت می کند و بی شک حضور نیما و امثال نیما در اردوی تیم ملی کمک حال تیم زیر 19 سال ایران خواهد بود.


10:11  1394/12/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن