تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804916379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 1394/12/26


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فال روزانه 1394/12/26



فـال روزانـه - Daily Omen





فال روزانه چهارشنبه 26 اسفند 1394




چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 26 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! به زودی به سفری لذت بخش و شاید حتی رمانتیک خواهید رفت که می توان بهترین هدیه ای باشد که برای تولدتان دریافت می کنید. بهترین گزینه برای این سفر جاهایی هستند که آب و دریا دارند و به شما اجازه می دهند به دور از نورهای شهر درخشش ستاره ها را ببینید. جنبه مستقل و شجاع وجودتان امسال خود را نشان خواهد داد و شما با جسارت تمام تصمیم خواهید گرفت برای خودتان زندگی کنید و به آنچه که دیگران در موردتان  می گویند و انتظاراتی که از شما دارند اهمیتی ندهید. با وجود این که این تغییرات مدت هاست در درون شما آغاز شده بودند، ولی اکنون تصمیم گرفته اید که بر اساس خواسته های خود عمل کنید و مسیر زندگیتان را همان طور که خودتان می خواهید انتخاب کنید. از جسارت و شجاعتی که در حال حاضر در درون خود احساس می کنید استفاده کرده و همان راهی که همیشه خواسته اید را در پیش بگیرید.




فـال روزانـه - Daily Omen


امروز ممکن است برای خودتان تصویری بسیار زیبا از آینده تان ترسیم کنید که هرچند خیلی دلپذیر است اگر خوب به آن نگاه کنید خواهید دید که واقع گرایانه نیست. شرایط موجود ایجاب می کنند که تغییراتی اساسی در برنامه هایتان برای آینده ایجاد کنید. شاید به این نتیجه برسید که فرصت خوبی که داشته اید را از دست داده اید، ولی دارید اشتباه می کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و موفقیت چیزی نیست که یک شبه به دست بیاید. مسیر پیشرفت در زندگیتان از کنار افکار و ایده های منطقی و عمل گرایانه می گذرد. انجام دادن وظایف و کارهای روزمره تان در حال حاضر بهترین کاری است که از دستتان بر می آید.



فـال روزانـه - Daily Omen


با وجود این که آنقدر خوش شانس هستید که حامیانی داشته باشید که با بازخوردی مثبت شما را مورد حمایت و تشویق قرار می دهند، باز هم ممکن است به درستی برخی از تصمیم ها و کارهایی که به تازگی انجام داده اید شک کنید. خوشبختانه با این حال هم حتی در مقابل سختی هایی که برایتان پیش می آیند، خنده از لب هایتان محو نخواهد شد. کنار گذاشتن برنامه ها و نقشه هایی که دارید در این مقطع زمانی اصلا کار عاقلانه ای نیست. موانعی که بین شما و رسیدن به خواسته هایتان قرار گرفته بودند بالاخره دارند کنار می روند. شاید همین امروز تغییرات را در زندگی روزمره تان نبینید ولی خیالتان راحت باشد، اوضاع رو به بهبود است.



فـال روزانـه - Daily Omen


اعتراف کردن به کمبودها و ضعف هایی که دارید در حال حاضر برای شما بسیار راحت است. با وجود آن که نرسیدن به ایده آل های بالایی که دارید می تواند اثراتی منفی روی روحیه شما داشته باشد، ولی نباید خودتان را بیش از اندازه سخت گیرانه مورد قضاوت قرار دهید. این را یادتان باشد که شرایط موجود در اثر اشتباه و یا کم کاری شما به وجود نیامده اند و دلیلی ندارد که خودتان را سرزنش کنید. خانواده و دوستانتان دارند شما را مورد تشویف و حمایت قرار می دهند و این مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده است. حالا که تردیدهایتان را کنار گذاشته اید از اطمینانی که نسبت به خودتان دارید برای رسیدن به خواسته هایتان نهایت استفاده را ببرید.




فـال روزانـه - Daily Omen


سعی نکنید امروز کارهای انقلابی انجام دهید و تا جای ممکن خودتان را به حفظ شرایط فعلی محدود کنید. بر خلاف آن چه خودتان فکر می کنید اگر محدودیت هایی که شرایط موجود برایتان به وجود آورده اند را بپذیرید احساس آزادی بیشتری خواهید کرد. به جای این که سعی کنید تمام موانع و محدودیت های موجود را از میان بردارید در محدوده امنی که دارید باقی بمانید. حتی اگر باید با چالش دشواری مواجه شوید اعتماد به نفستان را حفظ کرده و به دیگران نشان دهید که تحت فشار هم می توانید عملکردی خوب داشته باشید. حس می کنید بین شما و کسی که دوست دارید فاصله افتاده است، ولی حوصله این که بخواهید برای حل این مشکل کاری کنید را هم ندارید، اشنباه نکنید! همین حالا دست به کار شوید!



فـال روزانـه - Daily Omen


با وجود این که خودتان ممکن است فکر کنید که همه چیز روبراه خواهد شد و همانطوری که خودتان می خواهید پیش خواهد رفت، ناگهان متوجه خواهید شد که شرایط فعلی در هماهنگی با اهداف دراز مدت شما نیستند. با این حال می خواهید با تلاش و پافشاری راهتان را به سوی مقصدتان باز کنید و موانع را از سر راه بردارید. متاسفانه این استراتژی امروز در مورد شما نتیجه بخش نخواهد بود. به جای این کار منابعی که در دست دارید را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهید تا هم از لحاظ اقتصادی و هم عاطفی پیشرفت کنید. فقط حواستان باشد قربانی مثبت نگری بیش از اندازه خودتان نشوید، به ویژه وقتی پای پول در میان باشد.



فـال روزانـه - Daily Omen


امروز اگر کسی جلوی پیشرفتتان را بگیرد عکس العملی که از روی احساستان نشان می دهید می تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد، ولی خودتان هم نمی توانید دلیل این واکنش غیر منطقی و احساساتی خود را درک کنید. سعی کنید هیچ قضاوتی در مورد دیگران و وضعیت موجود نکنید، تا چند روز دیگر به طور کامل متوجه اتفاقات امروز و دلایل آنها خواهید شد. بالاخره شرایط دارد به سوی بهبود پیش می رود و حتی مشکلاتی که در سر راهتان قرار می گیرند را هم می توانید به فرصت تبدیل کنید. این وضعیت به ویژه می تواند رابطه عاطفیتان را نیز تحت تاثیر قرار دهد و مشکلات موجود در رابطه تان بالاخره رو به حل شدن خواهند رفت.


 
فـال روزانـه - Daily Omen


به نظر می رسد نیروهای پنهانی امروز از شما حمایت می کنند و شما فکر می کنید که شاید امروز روز شانستان باشد، ولی واقعا انگار فرشته های نگهبان شما امروز با تمام وجود دارند از شما حفاظت می کنند و شما را به سوی راه درست پیش می برند. هرچند ذهن منطقی شما احتمال کمک های فرا طبیعی را نمی پذیرد، ولی می توانید به حس درونیتان برای نجات خودتان از یک وضعیت دشوار حساب کنید. نگران چیزهایی که ممکن است طبق خواسته هایتان پیش نروند نباشید و فقط روی هدف خودتان تمرکز کنید. در رابطه عاطفی از طرف مقابلتان انتظارات بیش از حد نداشته باشید. هر چقدر کمتر فشار وارد کنید هم او و هم خودتان راحتتر خواهید بود و روابطتان خیلی بهتر پیش خواهند رفت.



فـال روزانـه - Daily Omen


با این که به طور کلی آدم منفی نگری نیستید، امروز حتی اگر کارهای مهم و ضروریتان طبق برنامه پیش بروند و تنها مشکلاتی کوچک و جزئی در کارهایتان داشته باشید با دیدی منفی به این مسئله خواهید نگریست. حتی اگر موفقیت دور از دسترس به نظرتان رسید هم اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید. همین مشکلات کوچکی که به چشمتان مانع شما هستند در واقع زمینه ساز پیشرفت شما در آینده می توانند باشند. اگر خوب فکر کنید می بینید که دلایل زیادی برای داشتن نگاهی مثبت به وضعیت فعلیتان دارید. سعی کنید تا جای ممکن سر به سر دیگران نگذارید، حتی اگر این کارتان به نیت کمک کردن به آنها باشد ممکن است با عکس العمل منفی آنها مواجه شوید.


فـال روزانـه - Daily Omen



به نظرتان می رسد که تمام ساعات روز هم برای انجام دادن این همه کاری که در برنامه امروزتان دارید کافی نخواهند بود. شاید کمبود های موجود مشکلاتتان را پیچیده تر کرده باشند، ولی مشکل اصلی شما در حال حاضر کمبود اعتماد به نفس است. هر چیزی هم که باعث نگرانیتان شد احساس یأس و نا امیدی نکنید. سختی های موجود نشان دهنده شکست نیستند. اکنون فرصتی فوق العاده است تا با یکجا جمع کردن همه توانتان و نشان دادن بهترین عملکرد ممکن، اراده و پشتکار خودتان را ثابت کنید. به وضعیت روحیتان نیز رسیدگی کرده و هر کاری که برای رسیدن به آرامش روحیتان از دستتان برمی آید برای خودتان انجام دهید.


فـال روزانـه - Daily Omen


با وجود این که در حال حاضر مسائل شغلیتان برای شما اهمیت ویژه ای دارند و فکرتان بیشتر درگیر آنها است، این روزها رفتار فعلی شما در خانه می تواند اثراتی جدی روی هفته های آینده شما داشته باشد. اهداف اصلیتان را در نظر داشته باشید، اگر بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید، شرایط ممکن است شما را وادار کنند برخی از هدف هایتان را رها کنید. پیش از آن که خیلی دیر شود با واقع بینی به شرایط نگاه کرده و تغییرات لازم را در برنامه هایتان ایجاد کنید. این نکته را همواره در نظر داشته باشید که تلاش هایی که الان می کنید اثراتی پایدار روی وضعیت زندگی شما خواهند داشت، پس به جای یک جا نشستن و در انتظار معجزه ماندن به سوی آینده تان حرکت کنید.


فـال روزانـه - Daily Omen


تمایل ذاتی شما به عمل کردن بر اساس عقل و منطق به شما کمک خواهد کرد که روی اولویت های اصلیتان تمرکز کنید. حتی اگر مسائل موجود در روابط اجتماعیتان به آن سرعتی که انتظارش را دارید حل نشوند، شما باز هم می توانید با تصمیم های هوشمندانه راه را برای پیشرفت خودتان و بهبود شرایط موجود هموار کنید. تصمیمتان را در رابطه با این که چه می خواهید بکنید گرفته و هر اتفاقی هم که افتاد هدفتان را از نظر دور نکنید. شاید این طور به نظرتان برسد که چیزی را که برایان بسیار ارزشمند است از دست داده اید، ولی باور کنید یا نکنید در نهایت همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. فرصت های تازه ای برایتان ایجاد شده اند، ولی نباید برای دیدن نتیجه آنها عجله کنید.




فـال روزانـه - Daily Omen


با وجود آن که ممکن است از جهت کلی پیشرفت کارها و مسیر زندگیتان راضی باشید، به دلیل برخی مسائل ممکن است نتوانسته باشید به بعضی از اهدافتان برسید. شما می دانید که چه می خواهید بکنید ولی در حال حاضر توانایی پرداخت بهای لازم برای آن را ندارید. یکی از افرادی که به شما نزدیک هستند ممکن است با رفتارهای حساب نشده خودش استرس و فشاری که روی شما هست را بیشتر کند. سعی کنید زیاد نسبت به این موضوع واکنش نشان ندهید. اگر کسی از دوستانتان به کمک شما نیاز داشت به سوی او بشتابید و مطمئن باشید که در زمان نیاز او نیز با کمال میل به کمک شما خواهد شتافت.












تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن