تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802553086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف انواع سبزیجات و پیشگیری از این مشکلات!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: می توانید با کمک گرفتن از سبزیجات باعث پیشگیری از مبتلا شدنتان به افسردگی شوید و با این امر مانع بروز مشکلات مختلف در حافظه تان شوید توصیه می کنیم به خاطر ذهن و حافظه تان سبزیجات بیشتری مصرف کنید.
مصرف انواع سبزیجات

پژوهشگران در جدیدترین تحقیقات خود دریافته‌اند مصرف انواع توت، زعفران و سبزیجات بخارپز می‌تواند در رفع و جلوگیری از پیشرفت بیماری آلزایمر مفید باشد.گفتنی است، محققان معتقدند عواملی چون کنترل فشار خون و کلسترول نقش قابل ملاحظه‌ای در رفع خطر آلزایمر دارد.
مصرف غذاهای گیاهی می‌تواند از گرفتگی عروق ناشی از کلسترول بد خون جلوگیری کند، همچنین انجام ورزش نیز می‌تواند از انقباض سلول‌های مغزی و ایجاد تخریب سلولی جلوگیری کند.اسکن MRI از مغز مبتلایان به آلزایمر نشان می‌دهد انجام ورزش‌های هوازی می‌تواند از انقباض وابسته به سن در مرکز حافظه مغز جلوگیری کند.پژوهشگران اعتقاد دارند پلاک‌های آمیلوئیدی در نیمی از افراد در رده سنی 50 سال وجود دارد که علامت ابتدایی ابتلا به آلزایمر است.
براساس تحقیقات رژیم غذایی مدیترانه‌ای که شامل گوشت، فرآورده‌های لبنی کم چرب، سبزیجات، لوبیا، میوه و آجیل است می‌تواند باعث کاهش خطر ابتلا به زوال عقل شود.
محققان دانشگاه هاروارد همچنین دریافته‌اند مصرف چربی‌های اشباع می‌تواند باعث کاهش عملکرد مغز، پیر شدن سلول‌های مغزی و بروز آلزایمر شود.
بر این اساس محققان توصیه می‌کنند افراد هر روز به میزان کافی انواع توت را  مصرف کنند، نوشیدنی حاوی سبزیجات و یا آبمیوه‌ بدون شکر مصرف کنند، به مواد غذایی زعفران اضافه کنند، رژیم غذایی عمدتا گیاهی داشته باشند، پنیر کمتر مصرف کنند، همچنین گوشت کمتر و مواد پروتئین حیوانی را به صورت پخته مصرف کنند.
کارشناسان ژن APOE4 را در دهه 1990 کشف کردند که مسئول ابتلای افراد به بیماری آلزایمر با درصد بالایی است.
کارشناسان بالاترین فرکانس ژن APOE4 را در کشور نیجریه شناسایی کرده‌اند که سبب شده تا این کشور کمترین میزان مبتلا به آلزایمر را در جهان داشته‌ باشد.دکتر سلاماخبار مرتبط :لاغر شدن با آب سبزیجات !خشک کردن سبزیجاتسبزيجات را چگونه خشک کنيم؟
مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


هیجان در نوروز 95 + تصاویر دیدنی


بهترین پیشنهاد های نوروز 95+ تصاویر


بلند قد تر از همه شویم ! + هشت سانتی متر در یک لحظه !



پربیننده ترین خبرها آگهی استخدام همکار در سایت نیک صالحی و پرشین وی خالکوبی ویژه داعشی ها +عکس ورزشکار زن مسلمان مجبور به کشف حجاب شد+عکس چهره نیوشا ضیغمی در کنار بدلکاران زن و مرد!+ عکس عکس جدید پسر کیم کارداشیان! رپ خوانی بازیگر سینما و تلویزیون!! +عکس ژست جالب سه نماینده دلواپس+عکس دختر ایرانی که دنیا را فتح کرد !!+عکس شوخی دستی دو بازیکن استقلال پیش چشمان مظلومی+عکس كدام بازیگران بيشتر بوسيله پليس دستگير شده اند + تصاوير عکسی که نواب صفوی را غافلگیر کرد + عکس سرزنش یک بازیگر مشهور برای بازی در یک آگهی+عکس سلفی فردوسی پور در کابین خلبان + عکس سفر عکاس به دور دنیا و شکار درب و پنجره های زیبا +تصاویر یک دختر عامل عملیات انتحاری آنکارا بود +عکس حضور مجید مجیدی در بالیوود+عکس گوهر خیراندیش و دخترش در کنار نیکی کریمی+عکس صفحه اول روزنامه‌های 3شنبه صبح خبری نیک صالحی 94/12/25 روحانی در مراسم سالگرد مادرش+تصاویر رجزخوانی جالب بنز و بی.ام.و !!+تصاویر بازگشت فیتیله‌ای‌ها از امشب در شبکه یک+تصاویر اقدام بشردوستانه رونالدو برای کودکان مظلوم سوریه +عکس پلی عجیب و ترسناک در چین+عكس سشوار، خانه ای را به آتش کشید + تصاویر خودکشی شوهر کینه جو پس از تعرض به همسر سابق+عکس شگفتی های مغز انشتین پس از مرگش + عکس بهرام رادان در مهد‌ کودک +عکس ترانه علیدوستی و همبازی محبوبش در شهرزاد +عکس گریم و تیپ جالب آقای بازیگر+عکس حراج ماشین پلنگ صورتی + تصاویر
آخرین خبرها ماجرای ترور نافرجام حاج قاسم در مشهد!! زنده شدن نام هادی نوروزی در شب بررسی نحسی 90! بازیگر جدید سریال بازی تاج و تخت به اشتباه اطلاعاتی را فاش کرد!! علی دایی به آمریکا رفت !! ماجرای درگذشت خاص محمدعلی اینانلو از زبان پسرش بخت‌آزمایی و شرط‌ بندی در فوتبال ایران !! سلنا گومز روی جاستین بیبر را کم کرد! سبقت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز حرام است! قیمت طلا، سکه و ارز، سه شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ تبلیغ فردوسی پور برای بهترین شدن یک پرسپولیسی با حکم مقام قضایی روانه زندان شد تولید سم آفلاتوکسین با نگهداری نادرست آجیل و خشکبار! قیمت طلا، سکه و ارز، دوشنبه ۲۴ اسفند ستاره های زن سینمای ایران که مادر نشدند! ادعای عجیب یک فضانورد درباره بیگانگان !! با استفاده از این ماده طبیعی موهایتان را مشکی نگه دارید روایتی واقعی از علی دایی که تاکنون نشنیده‌اید! ماجرای پزشکی که در حالت خوابیده کار می کند+عکس خداحافظی آقای خنده از فوتبال! 4بازیگری که از شهرت متنفرند اما حسابی مشهورند! جریمه سنگین برای هفت سین های غیرقانونی شما! واکنش احسان خواجه امیری به خبر درگذشت پدرش ایرج! بلوغ زودرس دختران, نتیجه مصرف زیاد گوشت قرمز است!! لاک آمریکایی orly غیر مجاز است والیبال ایران عزادار شد افشاگری مهراوه شریفی نیا از زندانی بودن پدر و مادرش در اوایل انقلاب! ادعایی عجیب و شاید واقعی درباره سازندگان سریال معمای شاه! بازیگر کشورمان که بخاطر بچه دار شدن 3 سال هیچ نقشی بازی نکرد! چه پولی پارو می کنند این خانم ها...!! آزمایش موشکی محرمانه ایران تا ساعاتی دیگر؟!

مطالب پیشنهادی


خوش گذرانی با همسرتان در پاییز و زمستان !


همین الان کسب و کار خود را رونق دهید !


خوش گذرانی های پاییز و زمستان/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





سه شنبه 25 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن