تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803018313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم همسوئی اقدامات پالایشگاه تبریز با سیاست های اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در آئین تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادهای پالایش تبریز عنوان شد؛
لزوم همسوئی اقدامات پالایشگاه تبریز با سیاست های اقتصاد مقاومتی

آئین تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادهای پالایش تبریز


شناسهٔ خبر: 3580673 - سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
استانها > آذربایجان شرقی

تبریز - مدیرعامل شركت پالایش نفت تبریز بر لزوم همسوئی حركت ها و ایده های خلاقانه نیروهای این شرکت با سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر دخیلی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادهای شرکت پالایش تبریز گفت: حركت ها و ایده های خلاقانه كاركنان در همسوئی با اقتصاد مقاومتی و توسعه شركت، كار ساز و راهگشاست. محمد باقر دخیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور هیات خارجی اقتصادی گوناگون در كشور اظهار کرد: این امر در سایه وجود امنیت گسترده در کشور در حال انجام است و برای رونق و توسعه اقتصادی كشور مهم و امید بخش است.

ثبت ۵۷۲ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال پیشنهاد در پالایشگاه تبریز دبیر نظام پیشنهادهای شرکت پالایش نفت تبریز نیز در این مراسم گفت: از سال ۱۳۹۰ تا کنون شش هزار و ۶۴۸ هزار پیشنهاد نظام مشارکت به ارزش ۵۷۲ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال در شرکت پالایش نفت تبریز به ثبت رسیده است. نادر رحیمی بخشمند با اشاره به اینکه فرآیند نظام پیشنهادگیری بصورت انفرادی و گروهی از اردیبهشت سال ١٣٧٩ در این شرکت آغاز شده، خاطرنشان کرد: در این مدت فرهنگ پیشنهادگیری سازمانی به سطحی ارتقاء یافته كه ماحصل آن كسب سود و صرفه های چند ۱۰۰ میلیارد ریالی توام با گسترش و توسعه فرهنگ اخلاق محوری، رشد فرهنگ كار و یادگیری تیمی و ارتقاء فرهنگ ایمنی در سطح سازمان است. وی گسترش و توسعه فرهنگ اخلاق محوری، رشد فرهنگ كار و یادگیری تیمی و ارتقاء فرهنگ ایمنی در سطح سازمان را از جمله دستاورد های این مشارکت عنوان کرد و گفت: فرآیند پیشنهادگیری دوران كودكی خود را در این شركت سپری کرده و به دوران نوجوانی دست یافته است. بخشمند با اشاره به اینکه تعداد ارائه پیشنهادهای ارائه شده در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ روند كاهشی داشته است، اضافه کرد: این تغییر حاكی از طی فرآیند فرهنگ سازی برای كیفی کردن پیشنهادها می باشد بطوری که در سالجاری پیشنهادهای ارائه شده كیفی تر از سال های گذشته است.

وی از افزایش چشمگیر میزان سود و صرفه بدست آمده حاصل از این پیشنهادات خبر داد و گفت: در سال جاری ۹۰۱ پیشنهاد ارائه شده ۴۹۰ میلیارد ریال سودآوری برای شرکت داشته و در سایه تعامل و همفکری و همکاری تمامی کارکنان شركت پالایش نفت تبریز به عنوان شرکت برتردر نظام پیشنهادگیری در سطح صنعت عظیم نفت كشور به شمار می رود. دبیر نظام پیشنهادهای شرکت پالایش نفت تبریز اظهار داشت: با همت كاركنان و حمایت مدیران، محیط زیست نظام پیشنهادگیری به نحوی تغییر یافته كه كاركنان استوارتر و هدفمندتر از گذشته، فرآیندها و فعالیت های شركت را رصد کرده و پس از طی فرآیند كار تیمی و سیستمی، ایده ها را به پیشنهادهای ارزشمند و آینده ساز تبدیل و به سازمان هدیه می كنند. گفتنی است در این مراسم از ۱۶۳ نفر از كاركنان برگزیده با اهداء لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن