تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز شگفتی های جهان که هنوز برملا نشده اند+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:شهردارآنلاین: شهردارآنلاین: با در نظر گرفتن این موضوع که ما از جایی که نشسته ایم تنها جزئی از جهان و کره زمین را می بینیم مسائلی وجود دارند که فراتر از تصور و دیدگاه ما هستند و تعجب مان را برمی انگیزند.
با تمام این ها چیزهای زیادی هستند که با وجود شگفت انگیز بودن ما آن ها را می بینیم. راهی وجود ندارد که ما متوجه شویم چه چیزهایی را هنوز ندیده ایم. در اینجا بعضی از این موارد عجیب و شگفت انگیز را مشاهده می کنیم.
۱٫ اختروش: در اینجا پدیده ای را مشاهده می کنیم که با اینکه مدت زمانی از کشف آن می گذرد اما هنوز هم شگفتی ستاره شناسان را برمی انگیزد. این منابع عظیم انرژی ناشناخته هستند و انرژی که تولید می کنند از صدها کهکشان هم بیشتر است.

۲٫ جاذبه: این موضوع را نمی شود انکار کرد که زندگی ما به این نیرو طبیعی وابسته است. اگرچه دانشمندان بسیار سعی کرده اند راز آن را کشف کنند اما موفق نشده اند.

۳٫ نوتریون ها: این اجزای کوچک به راحتی قابل ردیابی هستند و هیچ چیز جلودار آن نیست. هنگامی که ستارگان متولد می شوند این اجزا تولید شده که حنی از ما هم عبور می کنند.

۴٫ کهکشان های گرسنه: تصور کهکشان گرسنه بسیار عجیب است! ستاره شناسان دلیل اینکه ستارگان به هم ترکیب می شوند را نمی دانند. البته این ترکیب شدن شبیه این است که یکی دیگری را می خورد.

۵٫ انرژی سیاه: این مورد حتی برای باهوش ترین افراد هم ...
[ مشاهده متن کامل خبر راز شگفتی های جهان که هنوز برملا نشده اند+تصاویر در پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیریت شهری ]

دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شهردارآنلاین]
[مشاهده در: www.shahrdaronline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن