تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمانان ورزشی باید ادامه دهنده راه شهدا باشند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: رسول منعم گفت: قهرمانان و نامداران در جامعه باید راه شهدا را ادامه دهند و شهدا را در همه عرصه ها الگوی خود قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان شهرستان ملایر اظهار کرد: برگزاری این چنین مراسم ها موجب بالا رفتن اعتماد بنفس، و تشویق ورزشکاران استان می شود.
وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور خانواده شهدا در این مراسم اظهار کرد: شهدا با از خود گذشتگی، کار بسیار بزرگی را برای مردم کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند و امروزه شهیدان والامقام و خانواده های معظم آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند.
وی اضافه کرد: تقدیر از خانواده های شهدا کمترین کاری است که می توانیم در حق شهیدان بزرگوار انجام دهیم چرا که قهرمانان واقعی شهیدانی هستند که جان خود را در راه دفاع از اسلام فدا می کنند.
رسول منعم گفت: شهدا با حماسه آفرینی و فداکاری های مثال زدنی خود عزت، افتخار و آزادی را برای میهن به ارمغان آوردند که یاد و خاطره آنان باید همیشه زنده نگه داشته شود.
وی افزود: قهرمانان ورزشی باید شهدا را الگوی خود قرار دهند تا الگوهای عینی خوبی برای سایر قشرهای مردم از جمله جوانان بوده و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان ...
[ مشاهده متن کامل خبر قهرمانان ورزشی باید ادامه دهنده راه شهدا باشند در خبرگزاری برنا ]

دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن