تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814585761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت کفاشیان به قدرت با کمک وزارت ورزش!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بازگشت کفاشیان به قدرت با کمک وزارت ورزش!
رئیس فدراسیون فوتبال اگرچه برای انتخابات ثبت نام نکرده اما هنوز کنار رفتنش از فوتبال هم قطعی نیست.
به گزارش نامه نیوز، وزارت ورزشی ها راغب نبودند که علی کفاشیان در راس قدرت بماند و پیش کشیدن بحث تایید نشدن اساسنامه فدراسیون فوتبال و مجوز گرفتن کفاشیان برای شرکت در انتخابات در همین راستا بود.

در نهایت فشارها نتیجه داد و کفاشیان برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرد تا ظاهرا کنار برود، حداقل از فوتبال ایران چرا که وی تاسه سال نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست.


حالا همه منتظرند تا انتخابات برگزار شود و ببینند رئیس جدید کیست اما خیلی ها هم باور نمی کنند که کفاشیان به این راحتی جا زده باشد و فضا را به مخالفانش داده باشد.


ابتدا این بحث مطرح شد که کفاشیان می خواهد به عنوان نایب رئیس به قدرت برگردد و در فدراسیون بماند و او را گزینه نایب رئیسی مهدی تاج و آجرلو نامیدند.



بازگشت کفاشیان به قدرت با کمک وزارت ورزش!



حالا اما بحث جدیدی مطرح شده که می تواند انتخابات را زیر سوال ببرد. کفاشیان حالا می گوید که طبق ادعای وزارتی ها اساسنامه فدراسیون تایید نشده است. پس باید تایید شود!


در واقع تایید اسناسنامه در هیات دولت و تایید بعدی آن از سوی فیفا پروسه ای است که لازم است قبل از انتخابات طی شود. پروسه ای که زمان بر خواهد بود و تا آن زمان امکان دارد تغییراتی در وزارت خانه ورزش و جوانان رخ دهد و نیاز باشد که دوباره برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام صورت بگیرد و برخی ها هم بتوانند دوباره ثبت نام کنند و رئیس بمانند!




۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن