تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813099803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هراس صهیونیستی از شکاف‌های روز افزون اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 هراس صهیونیستی از شکاف‌های روز افزون اجتماعی
هراس صهیونیستی از شکاف‌های روز افزون اجتماعی روزنامه هاآرتص اسرائیل به نقل از سرلشکر «هرتسی هلیفی» رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل (آمان) اعلام کرد که «میزان انسجام اجتماعی اسرائیل» در شرایط کنونی بیش از عملیات نظامی برای او نگران کننده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، روزنامه هاآرتص اسرائیل به نقل از سرلشکر «هرتسی هلیفی» رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل (آمان) ضمن ابراز نگرانی از «میزان انسجام اجتماعی اسرائیل» در شرایط کنونی این سوال را مطرح کرد که « آیا جامعه اسرائیل ده سال بعد منسجم باقی خواهد ماند؟».

هلیفی در سخنانی کوتاه اظهار داشت: من در مورد اطلاعات نظامی صحبت نخواهم کرد بلکه موضوع در مورد مسائل ارزشمند است.

وی چند ساعت پس از سلسله عملیات اسرائیل در دو روز گذشته گفت: می توانم بگویم که چه چیزی بیش از هر چیز دیگری در اسرائیل باعث نگرانی ما است.

این مسئول اسرائیلی در توضیح این مطلب افزود: می توانم بگویم که امروز چند عملیات انجام شد که برخی از آن سخت و به صراحت بگویم، بسیار نگران کننده بود اما پیش از این نیز مراحل بسیار سختی را تجربه کردیم و البته این مسائل تمام شدنی نیست از همین رو در آینده برای برخورد بهتر با مسائل مختلف تجربه کسب خواهیم کرد.

وی در عین حال گفت که رخدادهای نامطلوب نیز در آینده به وقوع خواهد پیوست.

هلیفی در ادامه گفت: اما چیزی که بسیار بیشتر از این مسائل برای ما جای نگرانی دارد اینکه واقعا ما چقدر جامعه ما منسجم و یکپارچه است و آیا این انسجام ده سال بعد نیز باقی خواهد ماند؟

وی در جمع جریان اصلاح طلبی یهودی در محلی به نام هود هشارون سخن می گفت.

این اسم برگرفته از »یوناتان بایدن» سرباز اسرائیلی است که در سال 1993 در جنوب لبنان  کشته شد.

هاآرتص یادآور شد از صحبت های هلیفی اینگونه برداشت می شود که وی به مسائل مربوط به ارزش های دموکراتیک و حقوق بشر در جامعه اسرائیل اشاره داشت هرچند به صراحت به این موضوع اشاره نکرد.
 

منبع: تسنیم


94/12/22 - 10:08 - 2016-3-12 10:08:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن