تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819934990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ دشمنی قادر به تجاوز از مرزهای ایران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش موشکی اقتدار ولایت بیانگر قدرت نظامی و دفاعی ایران است گفت: ایران اسلامی دارای نیروهای مسلح قدرتمندی بوده که با وجود آن ها هیچ دشمنی قادر به تجاوز از مرزهای این کشور نیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: این بانوی بزرگوار دارای فضائل متعددی است و باید مراسم شهادت این بانوی بزرگ به نحو مطلوب و شایسته و باشکوه در تمام نقاط استان برگزار شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت درگذشت آیت الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی افزود: ایشان از علمای برجسته کشو بود و خدمات چشمگیری به نظام و انقلاب ارائه کرد.
حسینی صدر با اشاره به رزمایش موشکی اقتدار ولایت بیان کرد: این رزمایش از سوی سپاه برگزار شد و دشمنان در برابر آن موضع گیری کردند زیرا نگران، وحشت زده و خشمگین بودند.
وی با اشاره به اینکه رزمایش موشکی اقتدار ولایت بیانگر قدرت نظامی و دفاعی ایران بود و یک نوع بازدارندگی در برابر هر نوع تجاوز دشمنان داشت تصریح کرد: ایران اسلامی دارای نیروهای مسلح قدرتمندی است که با وجود آن ها هیچ دشمنی قادر به تجاوز از مرزهای ایران نیست.
امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ...
[ مشاهده متن کامل خبر هیچ دشمنی قادر به تجاوز از مرزهای ایران نیست در خبرگزاری تسنیم ]
هیچ دشمنی قادر به تجاوز از مرزهای ایران نیست






جمعه ، ۲۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن