تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819967763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوداوغلو: گفتگو با ایران هیچ گاه قطع نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه در رأس یک هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی عصر جمعه عازم تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران شد.
به گزارش مشرق، احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه در رأس یک هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی عصر جمعه عازم تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران شد.
در این سفر وزرای اقتصاد، گمرک و تجارت، انرژی، حمل و نقل و ارتباطات و توسعه، کارشناسان و مسئولان دولتی و شماری از نمایندگان رسانه های مهم ترکیه، داوداوغلو را همراهی می کنند.
خبرگزاری ایرنا می گوید داوداوغلو پیش از سفر در فرودگاه آنکارا گفت: ایران کشور دوست و همسایه ترکیه است و بیش از سه قرن است که مرزهای دو کشور دستخوش تغییراتی نشده و روابط آنکارا ــ تهران نیز در 13 سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
داود اوغلو گفت: این اولین سفرش به ایران در مقام نخست وزیری و اولین سفر در سطح نخست وزیر از ترکیه به تهران در دو سال اخیر است و با مقامات ارشد ایران دیدار خواهد داشت.
او گفت: در گفت وگو با مقامات بلندپایه ایرانی، راه های توسعه و تعمیق همکاریهای اقتصادی و تجاری به بالاترین سطح را برای یک دوره میان مدت و بلندمدت ترسیم کرده و در خصوص تحولات منطقه ای و در رأس آن بحران سوریه و تحولات عراق بحث و تبادل نظر خواهد کرد.
داوداوغلو وجود اختلاف نظرها در ...
[ مشاهده متن کامل خبر داوداوغلو: گفتگو با ایران هیچ گاه قطع نشده است در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن