تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش یک مقام مسئول کارگری به تعیین دستمزد ۹۵ | تنها شرمنده کارگران شدیم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: یک مقام مسوول کارگری در واکنش به تعیین حداقل دستمزد سال ۹۵ گفت: تنها چیزی که برایمان ماند شرمندگی مقابل میلیون ها کارگر ایرانی بود.
ایسنا نوشت: هادی ابوی در ارزیابی تصویب افزایش 14 درصدی مزد کارگران اظهار کرد: آنچه می توانم بگویم این است که دستمزد تعیین شده رضایت جامعه کارگری را در پی نداشت و برای ما سوال است که آن هم جلسه و کمیته و کارگروه مزد، شب عید کجا رفت؟
وی ادامه داد: بارها نسبت به افت شدید قدرت خرید کارگران هشدار دادیم ولی متاسفانه در ماههای پایانی سال به جای کم کردن فاصله بین حداقل مزد و هزینه های معیشت، واقعیتهای روز زندگی کارگران را نادیده گرفتند.
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور با انتقاد از بی توجهی به جداول آماری ارائه شده و لیست هزینه های زندگی کارگران در شورای عالی کار، افزود: پیشنهاد بنده این است که اگر مباحث کمیته دستمزد و بررسی های فشرده نمایندگان کارگری و کارفرمایی و گزارشهای استانی از رصد وضعیت خانوارهای کارگری برای شورای عالی کار کم اهمیت است و هنگام تعیین مزد آنها را مدنظر قرار نمی دهد این جلسات را کنار بگذارد و یک روز را تعیین کند و بر اساس خواست کارفرمایان و وزارت کار برای کارگران تصمیم گیری کند.
وی در پایان با تاکید بر ضرورت حضور تمام تشکل های کارگری در جلسه تعیین مزد ...
[ مشاهده متن کامل خبر واکنش یک مقام مسئول کارگری به تعیین دستمزد ۹۵ | تنها شرمنده کارگران شدیم در همشهری آنلاین ]
واکنش یک مقام مسئول کارگری به تعیین دستمزد ۹۵ | تنها شرمنده کارگران شدیم






پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن