تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818962353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکوردشکنی تازه «بازی تاج و تخت»


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رکوردشکنی تازه «بازی تاج و تخت»
تریلر جدید سریال «بازی تاج و تخت» در مدت 24 ساعت بیش از 30 میلیون بار دیده شد.
به گزارش نامه نیوز ، شبکه اچ‌بی‌او به تازگی تریلر جدید سریال پربیننده «بازی تاج و تخت» را منتشر کرده است. این تریلر تازه منتشر شده در 24 ساعت نخست انتشار رکورد قبلی بازدید تریلرهای این سریال را شکست، و رکورد جدید را با 30 میلیون بازدید به نام خود ثبت کرد.

پیش از این رکورد بیشترین میزان بازدید یک تریلر سریال «بازی تاج و تخت» با 27 میلیون بازدید در اختیار تریلر فصل چهارم این سریال بود.

از آنجا که برای نخستین بار در تاریخ پخش سریال «بازی تاج و تخت» فصل ششم سریال پیش از انتشار کتاب جرج آرآر مارتین به عنوان پایه و اساس این سریال به دست تماشاگران می‌رسد، این میزان استقبال از تریلر فصل ششم «بازی تاج و تخت» جای شگفتی ندارد.

پایان فصل پنجم «بازی تاج و تخت» با اتفاقات جالب و نفس‌گیری همراه بود، که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها جان اسنو با بازی کیت هرینگتون با زخمی عمیق رها شده بود تا بمیرد. این شخصیب محبوب و سرنوشت او دست‌مایه اصلی کمپین تبلیغاتی اچ‌بی‌او برای فصل ششم سریال است.

البته پس از چند ماه حدس و گمان سرانجام کیت هرینگتون تائید کرد که در فیلمبرداری فصل ششم حضور داشته، اما نقش کاراکتری زنده را بازی نکرده است.





منبع: خبرآنلاین


۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن