تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخفیف 30 درصدی برای صادرکنندگان میوه از مرز ماکو


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: مدیرعامل منطقه آزاد ماکو اعلام کرد: از هفته آینده برای صادرات میوه از منطقه آزاد ماکو 30 درصد به صادرکنندگان تخفیف می دهیم.
ایران اکونومیست -
حسین فروزان امروز در نشست خبری با انتقاد از واردات موز با تعرفه چهار درصدی گفت: هر روزه از بازرگان واردات موز داریم که به اعتقاد بنده واردات موز ایرادی ندارد ولی مهم ترین موضوع تعرفه چهار درصدی آن است که باید به 20 تا 25 درصد افزایش یابد.
وی ادامه داد: بر اساس آمار به دست آمده در 10 ماهه امسال حدود 214 میلیون دلار واردات موز داشتیم و این در حالی است که به اعتقاد بنده نیازی نیست این میزان موز با تعرفه چهار درصد وارد شود و این در حالی است که با افزایش تعرفه آن که جزو کالاهای اساسی محسوب نمی شود می توان درآمد دولت را در این زمینه افزایش داد.
فروزان همچنین با اشاره به درآمد منطقه گفت: امسال برای پروژه های عمرانی 90 میلیارد تومان هزینه کردیم و سال آینده برای تکمیل و انجام پروژه های عمرانی 160 میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد و تنها منطقه آزادی هستیم که افزایش بودجه داشتیم ولی افزایش هزینه نداشتیم.
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه زیرساخت های منطقه آزاد ماکو به خوبی ساخته نشده است، تاکید کرد: سال گذشته 500 میلیون دلار جنس در گمرک بازرگان ...
[ مشاهده متن کامل خبر تخفیف 30 درصدی برای صادرکنندگان میوه از مرز ماکو در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]
تخفیف 30 درصدی برای صادرکنندگان میوه از مرز ماکو






دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن