تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818869470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 1.4 میلیارد اعتبار برای ارتقا شاخص‌های بهداشتی خانوارهای مددجو


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه: اختصاص 1.4 میلیارد اعتبار برای ارتقا شاخص‌های بهداشتی خانوارهای مددجو ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای ارتقای شاخص های بهداشتی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.
اختصاص 1.4 میلیارد اعتبار برای ارتقا شاخص‌های بهداشتی خانوارهای مددجو

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی با بیان اینکه این اعتبار از منابع امدادی تامین شده اظهار کرد: طی 9 ماهه امسال نیز بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال برای ارتقای شاخص های بهداشتی خانوارهای مددجو در استان هزینه شده است. به گفته خدرویسی در سال‌جاری با اعتبار مذکور به ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت قریب به  25 هزار  مددجو در استان کمک شایانی شده است. وی یادآورشد: توزیع بسته‌های بهداشتی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی و برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت خانواده بخشی از اقدامات بهداشتی اجرا شده از سوی کمیته امداد استان کرمانشاه به شمار می رود. خدرویسی تصریح کرد: کمک به ارتقاء شاخص های بهداشتی خانوارهای مددجو از سرفصل های حمایتی کمیته امداد است که با همکاری حوزه بهداشت و درمان این نهاد اجرای می شود. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: افزایش اعتبارات بهداشتی تاثیر  بسیاری بر سلامت خانواده های تحت حمایت خصوصاً خانواده های ساکن در مناطق محروم و روستایی استان دارد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ۱۵:۳۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن