تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803903024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متناسب با سایر حوزه ها، حوزه پژوهش دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری نیز متحول می گردد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: متناسب با سایر حوزه ها، حوزه پژوهش دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری نیز متحول می گردد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تحول نظام سلامت، در آینده نزدیک شاهد تحولات مثبت در حوزه پژوهش نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از وب دا ، دكتر مرتضي هاشم زاده افزود: همواره پژوهش و انجام فعاليت هاي تحقيقاتي يكي از محورهاي اصلي فعاليت دانشگاه ها و نظام سلامت مي باشد لذا باتوجه به پتانسيل هاي خوب در اين حوزه برنامه ريزي هاي لازم براي قرار گرفتن در جايگاه واقعي اين حوزه صورت خواهد گرفت.
وي تصريح كرد: عملكرد پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد خوشبختانه موفقيت هاي چشمگيري را براي اين دانشگاه بدنبال داشته است.
وي، كسب رتبه اول پژوهشي براي دوازده سال متوالي در بين دانشگاه هاي تيپ سه علوم پزشكي كشور و همين عنوان در بين دستگاه ها و مراكز آموزش عالي استان در سال ۱۳۹۴ پس از ارزيابي كميته نظارت و ارزيابي ستاد هفته پژوهش را از جمله موفقيت هاي معاونت تحقيقات و فناوري دانشگاه عنوان كرد.
دكتر هاشم زاده ، درخشش كميته تحقيقات دانشجويي دانشگاه در بيست و يكمين جشنواره علوم پزشكي رازي را از ديگر موفقيت هاي اين معاونت برشمرد.
به گفته وي، اين دانشگاه با ۱۸۸ پژوهشگر و ۱۹۹ عضو هئيت علمي در سال ۲۰۱۴ رتبه ۲۴ H_Index را كسب نموده است و طبق نتايج ارزيابي پژوهش سال ۹۳ در چهار محور توليد علم، حاكميت و رهبري، تحقيقات دانشجويي و توانمندسازي صورت گرفته و مجموع امتياز خام اين دانشگاه ۲۵/۱۰۵۲۹ بوده است كه بيش از ۹۰ درصد آن مربوط به محور توليد علم مي باشد .
وي اضافه كرد: همچنين تعداد كل مقالات اين دانشگاه در سال ۹۳ ۴۶۱ مورد بوده است كه از اين تعداد، ۱۷۸ مقاله در پايگاه pubmed نمايه شده اند.
وي تعداد مراكز تحقيقات مصوب و مراكزرشد دانشگاه علوم پزشكي استان را به ترتيب ۴ و يك مورد اعلام كرد و افزود: همچنين اين دانشگاه در نظر دارد در سال آتي اقدام به راه اندازي يك پژوهشكده نمايد.
دكتر هاشم زاده مركز تحقيقات سلولي و مولكولي را از جمله اين مراكز عنوان كرد و افزود: اين مركز در زمينه سلول و مولكول و ژنتيك فعاليت نموده و با بررسي تاثير جهش در بيماري مختلف بر سلول درماني تاكيد دارد.
وي، بررسي ساير عوامل پاتوژن و مقاومت هاي دارويي و فعاليت در زمينه درمان ناشنوايي را از ديگر فعاليت هاي اين مركز برشمرد و گفت: مركز تحقيقات گياهان دارويي از ديگر مراكز موفق دانشگاه در زمينه بررسي نقش گياهان در درمان بيماري ها و بدست آوردن عصاره گياهان مختلف با تاكيد بر شناسايي عوامل و پيشگيري و كنترل بيماري ها فعاليت مي نمايد.
دكتر هاشم زاده، مركز تحقيقات بيوشيمي باليني و عوامل موثر بر سلامت جامعه را از ديگر مراكز تحقيقات فعال اين دانشگاه عنوان كرد و افزود: سعي شده است با توجه به نقش ۷۵ درصدي ساير ارگان ها در حفظ و تامين سلامتي تعاملات موثري بين مركز رشد و مراكز تحقيات دانشگاه با ساير مراكز برون بخشي صورت بگيرد.
وي تاكيد كرد: بايد عوامل خطر در تمام سطوح با همكاري همه جانبه و بسيج همگاني همه اقشار كنترل شود تا سلامت مردم تامين گردد لذا در اين زمينه مراكز تحقيقات و پژوهشگران نقش بسزايي ايفا مي نمايند.
وي با اشاره به اتخاذ سياست هاي تشويقي در راستاي افزايش كمي و كيفي مقالات پژوهشي افزود: ‌نسبت مقالات به اعضاء هيئت علمي در اين دانشگاه ۲۵/۲ مي باشد و درصد اعتبارات پژوهشي نيز ۲٪ است.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 17 اسفند 1394 - 10:43:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن