تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820866012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزشمار پرخاشگری حنیف عمران زاده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
روزشمار پرخاشگری حنیف عمران زاده




حنيف عمران‌زاده فصل عجيب و پرحاشيه‌اي را در استقلال مي‌گذراند.





روزنامه قانون: حنيف عمران‌زاده فصل عجيب و پرحاشيه‌اي را در استقلال مي‌گذراند. ليگ پانزدهم براي او از همان ابتدا به شكلي پرتنش و متفاوت شروع شد. حنيف كه در پايان آخرين بازي فصل گذشته به شكل فيزيكي با سوشا مكاني درگير شده بود، به تحمل سه جلسه محروميت محكوم شد و به همين دليل مسابقات آغازين فصل را از دست داد. از زماني هم كه اين محروميت خاتمه يافت، او به شكل متوالي براي تيمش حاشيه‌هاي منفي ساخته است. در آخرين شاهكار، عمران‌زاده اخيرا سر تمرينات تيم با بهنام برزاي درگير شده است. به همين بهانه بد نديديم نيم‌نگاهي به حواشي حنيف در چند ماهي كه از ليگ پانزدهم مي‌گذرد بپردازيم. البته اگر چيزي از دست‌مان در رفته، پيشاپيش عذرخواهي مي‌كنيم. آنقدرها هم تقصير ما نيست، از بس كه موارد زياد بودند!

  شهريور94/ ببخشيد آقاي وزير!

اين شايد جالب‌ترين اتفاقي است كه مي‌تواند براي يك فوتباليست سرشناس رخ بدهد. حنيف عمران‌زاده بعد از بازي استقلال و شهرداري سمنان، از انتشار رقم قراردادهاي بازيكنان در ليگ پانزدهم به تندي انتقاد كرد و گفت اميدوار است حقوق دریافتی وزیر ورزش و جوانان، معاونان وی و حتی مهدی تاج، علی کفاشیان و بقيه را هم اعلام کنند. اين مصاحبه سروصداي زيادي راه انداخت، ولي بلافاصله مسئولان باشگاه استقلال هم خودشان عذرخواهي كردند و هم حنيف را وادار به عقب‌نشيني كردند. حنيف هم آنقدر عذرخواهي كرد كه همه كلافه شدند. مدافع استقلال گفته بود اسم وزير ورزش به اشتباه روي زبان او آمده است!

  شهريور94/ قهر كرد؟

شايعه شد بعد از اطلاع از نيمكت‌نشيني در بازي رفت با گسترش‌فولاد قهر كرده است. يك روزنامه ورزشي گزارش مفصلي در اين مورد به چاپ رساند، اما حنيف موضوع را تكذيب كرد. با اين وجود مصاحبه‌هاي عمران‌زاده در مورد ناراحتي‌اش از نيمكت‌نشيني ای كه بعد از اين بازي انجام شد موجود است. حنيف در اين بازي در تركيب اصلي قرار نداشت و در پي مصدوميت مگويان، از دقيقه21 وارد زمين شد.

  مهر94/ درگيري با رحمتي

در بازي دوستانه استقلال و راه‌آهن، مهدي رحمتي به دريبل خوردن و جا ماندن‌هاي عمران‌زاده اعتراض مي‌كند. حنيف هم بلافاصله جواب او را با پرخاشگري مي‌دهد تا يك درگيري جدي رخ بدهد. مظلومي و افشارزاده در اين ماجرا از رحمتي حمايت كردند. البته تنش بين اين دو نفر سابقه مفصل دارد. سال گذشته هم وقتي رحمتي در پيكان بود يك درگيري تند اينستاگرامي بين آنها رخ داد كه همه را شوكه كرد.

  آبان94/ ماساژور را مجروح كرد

اين يكي حاشيه ناجوري بود كه بعد از يكي از همان شوخي‌هاي «حنيفي» رخ داد. مدافع استقلال سر يكي از جلسات تمرين اين تيم سر شوخي را با جابر انصاري باز كرد و بعد در كمال ناباوري ميله پرچم كرنر را به سمت او انداخت. انصاري اما جاخالي داد تا ميله به شكم ماساژور تيم بخورد و او را مجروح كند.

  دي94/ گرفتاري در انزلي

در بازي برگشت استقلال و ملوان كه در انزلي برگزار مي‌شد، حنيف روز سختي را پشت سر گذاشت و مورد اهانت برخي از هواداران تيم رقيب قرار گرفت. او بعد از اين بازي، هم عليه آن گروه از ملواني‌ها موضع گرفت و هم عليه مسئولان كميته انضباطي مصاحبه كرد. او گفته بود مديران اين كميته با جريمه بازيكنان فقط كيسه خودشان را پر از پول مي‌كنند. طبق معمول حنيف عذرخواهي كرد، اما اين بار فايده‌اي نداشت و او يك جلسه از همراهي تيمش محروم شد.

  دي94/ تمرينات را پشت درهاي بسته برد

در پايان يكي از جلسات تمريني استقلال، با يكي از هواداران تيمش درگير شد و حتي با مسئولان كمپ هم جر و بحث كرد. جالب اينكه بعد از اين اتفاق پرسروصدا، فرزاد مجيدي اعلام كرد تمرينات استقلال تا اطلاع ثانوي پشت درهاي بسته برگزار خواهد شد.

  بهمن94/ انتقاد از هواداران

او با ارسال پستي روي صفحه شخصي‌اش، از هواداران استقلال به خاطر عدم حضور در ورزشگاه انتقاد كرد. او گفته بود استقلال همه شرايط قهرماني را دارد غير از هوادار!

  اسفند94/ حنيف «له» مي‌كند

اخيرا سر يكي از جلسات تمريني استقلال، حنيف عمران‌زاده با بهنام برزاي درگير شد. بعد از دقايقي طرفين از سوي پرويز مظلومي فراخوانده شدند و روي هم را بوسيدند. بعضي رسانه‌ها در تشريح جزييات اين درگيري نوشته‌اند حنيف به برزاي گفته: «ساکت می‌شوی یا بیایم له‌ات کنم؟» راست و دروغش گردن خودشان!






تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن