تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815262614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: وهابیون حامی تروریسم ربطی به اسلام و مسلمانان ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:مرآت: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان مخالف تروریست ها هستند و فقط یک گروه کوچک از وهابیون از تروریست ها حمایت می کنند که ربطی به مسلمانان و اسلام ندارد .
به گزارش  مرآت نیوز  به نقل از ایرنا، علی لاریجانی امروز -سه شنبه- در دیدار با آندره روپرشتر وزیر فدرال و امور کشاورزی و محیط زیست اتریش گفت: سیاست های کلی برای بحث محیط زیست تهیه و از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شده است و باید قوانین در کشور بر اساس این مقررات بازنگری شده است.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی هوای ایران به دلیل ورود ریزگردها، تصریح کرد: برخی از مشکلات محیط زیست در کشور ما داخلی و برخی دیگر مربوط به شرایط بیرونی است، برای مثال در بحث ریزگردها که همراه با طوفان از عراق و عربستان سعودی به ایران وارد می شود بارها مورد بحث و گفت وگوهای ما با این کشورها بوده است ولی نتوانستیم به تفاهمی در این زمینه برسیم.
وی افزود: کمبود آب معضل دیگر ما در بخش کشاورزی است و ما از منابع آبی محدود باید نهایت استفاده را ببریم و به همین دلیل سیستم های جدیدی که بتواند آب را بهینه مصرف کند خیلی مورد توجه است ضمن اینکه در چند سال اخیر بودجه خاصی به آبیاری های تحت فشار اختصاص داده ایم.
لاریجانی همکاری های دو کشور در حوزه صنایع و حمل و نقل ریلی را از دیگر موارد مورد اهمیت خواند و تصریح ...
[ مشاهده متن کامل خبر لاریجانی: وهابیون حامی تروریسم ربطی به اسلام و مسلمانان ندارند در پایگاه خبری تحلیلی مرآت ]

چهارشنبه ، ۱۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مرآت]
[مشاهده در: www.meraatnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن