تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویای اردوغان برای سرنگونی اسد بر باد رفت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر امروز: پایگاه خبری و تحلیلی المانیتور در مقاله ای به شکست سیاست ترکیه در قبال سوریه و از بین رفتن رویای رجب طیب اردوغان برای سرنگونی بشار اسد رنیس جمهور سوریه پرداخت.
به گزارش عصر امروز، پایگاه خبری المانیتور در مقاله خود آورده است: مسئولان ترکیه در دامی که برای سوریه پهن کرده بودند، افتادند و دیگر قادر به تعامل با بسیاری از مناطق خاکستری سیاست داخلی و خارجی خود نیستند.
المانیتور افزود: آنکارا بسیاری از مزیت های خود درعرصه بین المللی را از دست داده است و روند اوضاع در سوریه بر خلاف منافع این کشور حرکت می کند.
به نوشته این پایگاه، سیاست ترکیه در سوریه به نظر می رسد که مایوسانه و شکست خورده است و دیگر شیوه های گذشته به هیچ وجه به به ترکیه کمکی نمی کند. نقشه ها و آرزوهای آنکارا برای سرنگون کردن بشار اسد رئیس جمهور سوریه و تحمیل کردن حکومت تندروها در دمشق شکست خود و از هم گسست.
المانیتور نوشت: گروه های مسلح مورد حمایت ترکیه به تدریج مواضع خود را در نبرد با ارتش سوریه که از حمایت روسیه و یگان های کُرد سوری برخوردار است، از دست می دهند.
این نشریه اینترنتی درسایه بحث و جدل با آمریکا، نوشت: ایده دخالت نظامی خارجی از بین رفت و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و احمد داود اوغلو نخست وزیر وی دیگر هیچ گزینه دیگری به جز تداوم خط مشی مدون ترکیه در سوریه ...
[ مشاهده متن کامل خبر رویای اردوغان برای سرنگونی اسد بر باد رفت در سایت تحلیلی خبری عصر امروز ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر امروز]
[مشاهده در: www.asremrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن