تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815269259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی اصولگرایان در ورامین


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: با مشخص شدن نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه استان تهران، پیروزی قاطع اصولگرایان در ورامین و کشیده شدن رقابت اصولگرایان و اصلاح طلبان در دو حوزه به دور دوم جالب توجه بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، استان تهران دارای شش حوزه اصلی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است که حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر دارای ۳۰ کرسی در مجلس بوده و حوزه های ورامین، دماوند، رباط کریم، پاکدشت و شهریار نیز هر کدام یک کرسی در بهارستان دارند.
با مشخص شدن نتایج انتخابات در پنج حوزه استان تهران، پیروزی یک اصولگرا در ورامین، یک اصلاح طلب در پاکدشت و کشیده شدن رقابت اصولگرایان و اصلاح طلبان در دو حوزه به دور دوم از نکات جالب توجه بود.
اعتماد مردم حوزه ورامین به سید حسین نقوی حسینی
در حوزه انتخابیه ورامین شامل شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک بار دیگر مردم به جریان اصولگرایی اعتماد کردند و سید حسین نقوی حسینی که سابقه نمایندگی دوره هشتم و نهم مجلس را دارد، با بیش از ۹۵ هزار رأی در بهارستان ماندنی شد.
نامزد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در ورامین با اختلاف فاحشی در رده دوم قرار گرفت و پیروزی اصولگرایان در دیار ۱۵ خرداد بار دیگر به ثبت رسید.
پیروزی اصلاح طلبان در پاکدشت
در انتخابات حوزه پاکدشت نیز محمد قمی نامزد مورد حمایت ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان توانست بر فرهاد بشیری ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیروزی اصولگرایان در ورامین در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن