تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812960954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاس همدان میهمان مس رفسنجان/حاشیه و تغییرات گریبان گیر پاس است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد/
پاس همدان میهمان مس رفسنجان/حاشیه و تغییرات گریبان گیر پاس است

پاس همدان


شناسهٔ خبر: 3568882 - دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
استانها > همدان

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان مس رفسنجان است. خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور که قرار بود روز جمعه ۷ اسفندماه برگزار شود با تأخیر دو روزه‌ای که در آن ایجاد شد امروز با انجام ۱۰ بازی در شهرهای مختلف کشورمان انجام خواهد شد. در هفته گذشته در این رقابت‌ها نتایج غیرقابل‌پیش‌بینی‌ای رقم خورد تیم مدعی و صدرنشین پیکان تهران برابر حریف خود مس رفسنجان موقف شد تیم فجر سپاسی شیراز که در این هفته در بحران عدم نتیجه‌گیری گرفتارشده است با باخت خانگی برابر ایرانجوان بوشهر رده دوم جدول را از دست داد تا شیرازی‌ها ناکام بزرگ هفته باشند. شاگردان رسول خطیبی در ماشین‌سازی تبریز برابر تیم قعرنشین پاس همدان شکست خوردند تا شانس صعود به رده‌های بالای جدول را از دست بدهند تیم‌های مدعی خونه به خونه مازندران و مس کرمان که در هفته‌های قبل در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کرده بودند و زمزمه‌های مبنی بر تغییرات در کادر فنی آن‌ها شنیده می‌شد حریفان خود را از پیش رو برداشتند تا نفس راحتی بکشند. پاس همدان ناکام ترین لیگ دسته اول فوتبال است در هفته‌هایی که به سمت پایان لیگ درحرکت است رقابت‌ها نفس‌گیر و تمامی نتایج غیرقابل‌پیش‌بینی خواهد بود و نمی‌توان تیمی را از قبل برنده مسابقه دانست و تیم‌های قعر جدول برای فرار از سقوط تا پای مرگ و زندگی می‌جنگند تا حریفان خود شکست دهند مانند فردی که در حال غرق شد است به همه‌چیز و همه‌کس چنگ می‌زنند تا بتوانند سهمیه خود را در لیگ یک حفظ کنند.

در لیگ دسته اول فوتبال جاری اگر بخواهیم تیمی را به‌عنوان ناکام‌ترین تیم حاضر در بین ۲۰ تیم نام ببریم تنها می‌توان دست روی پاس گذاشت پاسی که روزگاری در فوتبال ایران آقایی می‌کرد و برابر سرخابی‌های تهرانی قد علم می‌کرد و هر تیم را با ۳ گل شکست می‌داد حالا این تیم در همدان یتیم شده است. پاس همدان با بی‌تدبیری مسئولان رده‌بالای استان همدان در این فصل در انتهای جدول دست‌وپا می‌زند و انواع و اقسام حاشیه و تغییرات در این تیم وجود دارد اگر پاس برای بار دوم از همدان به لیگ پایین‌تر سقوط کند مطمئناً آبروی فوتبالی همدان پیش از پیش به نابودی خواهد کشیده شد. مشاوران به استاندار همدان آدرس غلط می دهند در هفته گذشته بازهم شاهد تغییر مدیرعامل در تیم فوتبال پاس همدان بودیم و حسن عزیزی در تیم پاس محترمانه استعفا داد تا کارش به اخراج کشیده نشود همانند مدیرعامل نخست پاس بهرام یدی که محترمانه استعفا داد تا آبروی خود را در فوتبال همدان حفظ کند. واقعاً مشاوران استاندار همدان که به‌عنوان ریس هیئت‌مدیره پاس است چه کسانی هستند که با آدرس غلط دادن افرادی که لیاقت پاس را ندارند را راهی این باشگاه می‌کنند پاس این فصل از بازیکنان گرفته تا کادر فنی و مدیریت این تیم در حد و شأن نام پاس بزرگ نبودند و تنها دلیل این موضوع عدم مشاوران ورزشی در هیئت‌مدیره پاس است.

پاس در دیدار گذشته برابر ماشین‌سازی تبریز هم‌بازی زیبایی به نمایش نگذاشت و تنها از روی نقطه پنالتی به گل رسید و روند بازی پاس امیدی در چهره هواداران و کارشناسان فوتبال همدان ایجاد نکرد تیم که در دیدارهای گذشته خود برابر داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان هم از روی نقطه پنالتی به گل رسیده بود نمی‌تواند تیم مطمئنی باشد و همچنان سبک بازی این تیم بوی سقوط به دسته پایین‌تر را می‌دهد. هرروز شاهد این هستیم که حاشیه‌ای جدید از این باشگاه به گوش می‌رسد حاشیه‌های ریزودرشتی که از ۱۰ حاشیه شاید تنها یک حاشیه آن به رسانه‌ها کشیده شود سید محمد عیوقیان که به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان همدان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه معرفی‌شده است هنوز نتوانسته آرامش را در این تیم ایجاد کند. پشت پرده فوتبال همدان چه خبر است درحالی‌که تمام کارشناسان و دلسوزان فوتبال همدان خواهان کناره‌گیری سرپرست غیربومی پاس از این تیم هستند اما شاهد هستیم که دست‌های پشت پرده فوتبال همدان مانع این جدایی می‌شوند حال اینکه با مدیر رسانه‌ای این باشگاه نیز برخورد قهری صورت گرفته است. اگر بخواهیم حقیقت این فصل پاس را در یک جمله بیان کنیم باید بپذیریم با این وضعیت پاس گزینه اول سقوط به لیگ دسته دوم است مگر اینکه معجزه‌ای در این تیم رقم بخورد.

این تیم در این هفته در بیرون از خانه به مصاف مس رفسنجان می‌رود، نتایج پاس در بیرون از خانه در این فصل بسیار ناامیدکننده بوده و پاس بیشتر بازی‌های بیرون از خانه خود را در این فصل واگذار کرده است باید امیدوار باشیم که در این هفته این اتفاق رقم نخورد. تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده و موفق شده برابر تیم‌های مدعی خونه به خونه مازندران و پیکان تهران نتایج دور از انتظاری را کسب کند رتبه مس رفسنجان در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال تک‌رقمی است و به‌نوعی فاصله فاحشی نسبت به‌پاس دارد و قطعاً پاسی‌ها کار بسیار سختی برابر این تیم در رفسنجان خواهند داشت. برای پیروزی به میدان می‌رویم سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار پاس برابر مس رفسنجان اظهار داشت: تیم فوتبال مس رفسنجان در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال و در یک جایگاه تک‌رقمی قرار دارد. اکبر محمدی افزود: جایگاه مس رفسنجان در جدول رده‌بندی خود گویای همه‌چیز است این تیم از تیم‌های خوب لیگ دسته اول بوده و در هفته‌های گذشته تیم‌های مدعی جدول را متوقف کرده است و نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به وضعیت پاس گفت: بازیکنان در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار دارند و با پیروزی شیرینی که هفته گذشته برابر ماشین‌سازی کسب کرده‌ایم باروحیه بالایی به میدان می‌رویم. محمدی خاطرنشان کرد: چند بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در این بازی در اختیار نداریم اما بازیکنان جایگزین امیدواریم در زمین‌بازی عملکرد خوبی داشته باشند. سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به حمایت از تیم پاس در این برهه از زمان بیان کرد: حمایت‌های مالی و معنوی به‌موقع باعث انگیزه و روحیه اعضای تیم خواهد شد. گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴:۴۵ در رفسنجان برابر مس به میدان خواهد رفت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن