تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804580765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد ثبت برگ زرین دیگر در تاریخ سیاسی مردم آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
ثبت برگ زرین دیگر در تاریخ سیاسی مردم آذربایجان غربی
شعبات اخذ رای در شهرهای آذربایجان غربی مملو از مردمی ولایت‌مدار است که آمده‌اند تا سرنوشت خود را خودشان رقم بزننند و دشمنان را از توطئه‌های شومی که در نظر دارند مایوس و برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی مردم این استان ثبت شود.

خبرگزاری فارس: ثبت برگ زرین دیگر در تاریخ سیاسی مردم آذربایجان غربی



به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مردم آذربایجان غربی از نخستین ساعات امروز، هفتم اسفند ماه با حضور در پای صندوق‌های رای، نقش خود را در توسعه و آبادانی ایران اسلامی ایفا می‌کنند. حضور مردم در شعبات اخذ رای لحظه به لحظه بیشتر می‌شود،جوانان، میان‌سالان و مردان و زنان پیر همگی آمده‌اند تا به دشمن نشان دهند که تابع ولایت فقیه هستند و در راه اعتلای ایران اسلامی، تمام قد ایستاده‌اند. با توجه به تنوع قومیتی در آذربایجان غربی، تمام اقوام در کنار هم پای صندوق‌های رای حضور یافته‌اند و جلوه زیبایی از رنگین کمان اقوام و ادیان را به نمایش گذاشته‌اند، یک شعبه اخذ رای ارامنه و پنج شعبه اخذ رای اقلیت‌های آشوری و کلدانی نیز مملو از حضور اقلیت‌های دینی برای انتخاب فرد مورد نظرشان است.

  * حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: انتخابات مهمترین عرصه تصمیم‌گیری مردم ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود است. قربانعلی سعادت با بیان اینکه امیدواریم مردم حضور جدی و پرشور در تعیین سرنوشت خود داشته باشند، تصریح کرد: لازم است مردم با حضور خود در پای صندوقهای رای امروز بار دیگر حماسه‌ای دیگر خلق کنند. وی با بیان اینکه امروز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اجرایی می‌کنیم، اعلام کرد: مردم با حضور خود در این انتخابات، وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان خواهند داد. این مسئول با بیان اینکه امروز با این حضور، دشمنان سرافکنده شده و مردم ایران اسلامی بار دیگر استقلال خود را به نمایش خواهد گذاشت، ادامه داد: لازم است مردم از نخستین ساعات در پای صندوق‌های رای حضور یابند. سعادت از مردم خواست تا عزم و اداره خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر به نمایش بگذارند و اظهار داشت: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشیم. *واجدان شرایط در آذربایجان غربی بیش از 2 میلیون نفر هستند رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در این خصوص گفت: 2 میلیون و 296 هزار و 591 نفر واجد شرایط رای دادن در شهرهای مختلف آذربایجان غربی هستند. علیرضا رادفر با بیان اینکه از این تعداد 141 نفر رای اولی هستند، تصریح کرد: این افراد در یک هزار و 990 شعبه اخذ رای حضور یافته و رای خود را به صندوق می‌اندازند. وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای انتقال صندوقهای اخذ رای سیار به مناطق دورافتاده انجام گرفتهاست، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، روند انتخابات در این استان به خوبی طی می‌شود. رادفر از حضور خوب مردم در پای صندوقهای رای خبر داد و اذعان داشت: امروز 137 نفر در آذربایجان غربی برای حضور در مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت که در این میان فقط 12 کرسی انتخاباتی سهم آذربایجان غربی از کل کرسی‌های مجلس شورای اسلامی است. وی با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی پنج نامزد برای حضور در مجلس خبرگان رهبری وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد نیز سه نفر به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری حضور خواهند داشت. این مسئول با بیان اینکه شرایط لازم برای برگزاری انتخابات سالم فراهم است، ادامه داد: در حال حاضر شعبات اخذ رای منتظر حضور مردم هستند و تا کنون نیز حضور در انتخابات در شهرهای مختلف قابل قبول گزارش شده است.

  *فعالیت 30 هزار عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم با بیان اینکه 30 هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی اتان را شامل می‌شود، اعلام کرد: آموزش‌های لازم برای این افراد ارائه شده است. رادفر تعداد حوزه‌های انتخابیه استان را 9 مرکز انتخابیه عنوان کرد و گفت: این مراکز شامل حوزه‌های انتخابیه ارومیه- میاندوآب، شاهین‌دژ، تکاب- ماکو، شوط، پلدشت، چالدران ـ خوی، چایپاره ـ سلماس ـ نقده، اشنویه ـ مهاباد ـ بوکان - پیرانشهر، سردشت است. وی از مردم درخواست کرد تا با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه سیاسی خود به ثبت برسانند و گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای زمینه انزوای دشمنان را فراهم می‌سازد.

  *مردم با حضور در پای صندوقهای رای دست رد به سینه دشمن بزنند فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز از حضور نیروی انتظامی در برگزاری هر چه بهتر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: 17 هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند. سردار ناصر اصلانی با بیان اینکه نیروی انتظامی حفظ امنیت در شعبات اخذ رای را به عهده دارد، تصریح کرد: این افراد از روزهای  گذشته نیز در مقابل ستادهای انتخاباتی و در جای جای شهر ارومیه نسبت به تامین امنیت در تلاش بودند. وی از مردم خواست تا با حضور خود در صندوقهای رای بار دیگر دشمنان نظام را از دستیابی به اهداف شومشان مایوس کرده و دست رد به سینه دشمن بزنند. این مسئول بابیان اینکه در تامین امنیت انتخابات در شهرهای مختلف آذربایجان غربی مشکلی نداریم، اعلام کرد: امیدواریم انتخابات امروز با حضور حداکثری مردم، در نهایت سلامت و آرامش برگزار شود. فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز مردم بار دیگر با حضور در پای صندوقهای رای وفاداری خود را بهنظامو ولایت‌فقیه نشان می‌دهند، اظهارداشت: مردم ایران اسلامی همانطور که در سالهای متمادی از آرمانهای امام راحل و شهدا پاسداری کرده‌اند، امروز نیز از استقلال و عزت ایران اسلامی دفاع می‌کنند. این مسئول با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه تمام آحاد جامعه است، ادامه داد: لازم است مردم از ساعات اولی برای رای دادن در شعبات اخذ رای حضور یابند. امروز مردم ایران اسلامی، ترک، کرد، ارمنی، آشوری و کلدانی بار دیگر با حضور خود صحنه‌ زیبایی را در این استان مرزی به نمایش گذاشته‌اند که امیدواریم این حضور لحظه به لحظه پررنگ‌تر و موثرتر شود.

94/12/07 - 10:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن